Kun erosta ei millään meinaa selviytyä
Erosta on nyt viikko ja tuntuu että pahemmaksi vain muuttuu. Miesystäväni halusi erota riitaisan parisuhteen takia, ja koska aina syytin häntä kaikesta enkä ottanut mitään omalle kontolleni. Myönnän että tämä on aivan totta.
Olen yrittänyt saada häntä takaisin, koska tuntuu siltä että voin oikeasti muuttua, olla kärsivällisempi ja ottaa rauhallisemmin sekä miettiä aina oikeasti ennen kuin syytän toista. Olen itkenyt hänen luonaan, ja hän on oudon kylmä, ei kunnolla edes oikein lohduta. Hän lupasi miettiä yhteen palaamista mutta sanoi että se on melkeinpä mahdotonta, koska hän ei enää rakasta minua niin paljoa.
Eilen hän otti minut melkein takaisin mutta sanoi että luutavasti alkaisi kostaa käytöstäni, alistaisi minua ja ehkä jopa pettäisikin minua. Sitten hän sanoi että ei rakasta minua enää ollenkaan, välittää vain, ja että on mahdollista että jos hän ottaisi minut takaisin niin hän jättäisi minut taas vähän ajan kuluttua. Kaiken tämänkin jälkeen olen vielä valmis suhteeseen koska tuntuu että en oikeasti vain pysty olemaan ilman. Olen miettinyt itseni satuttamista, koska ahdistaa niin paljon että tuntuu että on vain päästävä pois. Olen sanonut ystäville ja sukulaisille että en oikeasti pääse yli enkä pärjää, ja he sanovat että kyllä tämä kaikki vielä hyväksi muuttuu, mutta minusta tuntuu että en jaksa odottaa niin pitkälle.
En tajua sitä että jos on vähän aikaa sitten vielä rakastanut kovastikkin, niin miten rakkaus on voinut kadota yhtä-äkkiä? Tuntuu ihan musertavan pahalta, enkä tiedä miten jaksaa. 😭