Hei.
Muutama päivä sitten loppui miltei neljän vuoden parisuhde. asuimme kolme vuotta yhdessä. Juuri nyt olen äitini hoteissa, sillä pelkkä kotona oleminen saa pääni sekoamaan.
Olen peloissani enkä voi ajatella muuta kuin miten paha olo miehellä on. Toisaalta en itse osaa muuta kuin itkeä.
Suhteemme päättymisen syynä oli luottamuspula, sillä mies on alkoholisti. Takana on niin suuria pettymyksiä, tyhjiä lupauksia ja valehtelua. Luottamus ihmisiin on mennyt miltei kokonaan. Toisaalta oma sairauteni (masennus, mielialanaaltoiluhäiriö ja paniikkihäiriö) ei taatusti ole helpottanut yhteistä elämäämme.
Ikävöin häntä enemmän kuin olen koskaan ikävöinyt ketään. Tiedän etten voi kuitenkaan jatkaa suhdetta sillä joka kerta petyn ja menen aina vaan huonommaksi.
Kuulostaa tekopyhältä, mutta tämä oli oikeasti vaikein päätös minkä olen koskaan tehnyt.
Juuri nyt tuntuu että tämä oli viimeinen pisara. Itsemurhaa olen miettinyt liian usei ja minulla on jo vuosia ollut tapana viillellä. Elämässäni olen kokenut liikaa pahaa. Vanhempien eron, sairaalat, seksuaalista hyväksikäyttöä, alkoholismia perheessä kaksi kertaa ja parisuhteen aikana satunnaista, lievää väkivaltaa, Olen ollut alaikäisenä huostassa ja asunut yhteensä kaksi vuotta laitoksessa. Nyt tuntuu etten kestä enää. Piste on jo I:n päällä.
Käyn terapiassa, ja näen tukihenkilöäni kaksi kertaa viikossa, mutta , mikään ei tunnu auttavan enää. Apua! ennen minulla oli sentään mies jonka syliin pääsin turvaan. Nyt olen yksinäine työtön, sairas, ja palasina. miten pääsen eteenpäin? olen vasta 20 vuotta vanha, ja elämän pitäisi olla vielä edessä, mutta näyttää siltä että taakse se jää.