Kiitos, kun osallistutte tähän ketjuun.
Minä, xera aika usein mietin sinua että kun asut kotona ja ihan hyvin siinä onnitustut. Ehkä minäkin aivan tyytyväisenä asuisin kotona, jos olisi pelkkä äiti siellä. Koska aina kun isäni on matkoilla, mie muutan kokonaan kotiin, kun sitä voi aatella, että äidin ei tarvitse olla yksin.
Minustakaan ei kyllä ole asumaan kenenkään vieraan kanssa .
onhan meilläkin tehty remonttia, silloin kun minä ja koirat muutettiin omaan kämppää mutta mun huone on säilynyt joten voisi siitä kuvitella, että ne haluaa mun olevan kotonakin.
Minua ei kuitenkaan kauhistuta olla aikunen ja itsenäinen, haluan sitä todella paljon. Se ei vaan onnistu. Minä olenkin väillä tosi aikunen, mutta minussa on se sisäinen lapsi olemassa ja kai se on ongelma ettei se pysy sisässäni vaan tulee esiin vaikka kuinka yrittäisi estää.
Minä luulen, että olen jotenkin väärin tajunnut vanhemmille tullee kirjeen Omaiset Tuki Ry:ltä, voihan se jotain muutakin koskea kun niiden jaksamista mun kanssa. minä odotan net-tuen vastausta mitä kaikkea se voikaan tarkottaa ja ehkä sitten voinkin asiaa kysyä vanhemmilta ja syytä siihen miksi he yhtäkkiä tuntevat itsensä omaisekseni?