Kolmen vuoden avioliiton jälkeen eronnut.
Eli olen nyt ollut kolme vuotta avioliitossa, ja nyt erottiin sitten eilen. Oli vähän jo sellainen kutina että jossakin välissä tai toisessa tulee ero, ja molemmat ollaan aika järkeviä ihmisiä, joten ilman riitoja, tai mitään suurempia typeryyksiä tekemättä saatiin hoidettua tämä ero niin sanotusti ”alkuun”.
Mutta on tässä ongelmaakin. Ehkä suurin ongelma on se, kun vasta äskettäin muutettiin Hyvinkäälle, ja minulla alkaisi sivari tässä kuussa (Olen lykännyt sitä opiskeluiden sun muiden takia, niin sen takia nyt alkaa). En ole siitä huolissani, olen enemmän huolissani siitä että miten saan keskityttyä positiivisempiin asioihin tämän eron johdosta kun sivari tulee päälle, pitäisi siinä sivussa oma asunto etsiä molempien jne.
Eli miten kannattaa lähteä liikkeelle, ja miten delekoimaan tekemisiä. Ja ennenkaikkea, jos löytyy vinkkejä siihen miten saa pään pidettyä koossa (kun yhdessä joudutaan kuitenkin vielä todnäk pari/kolme kuukauttakin asumaan) sillä välin, kun joutuu kuitenkin toisen kanssa olemaan vielä tekemisissä enemmän. Kuten sanoin, ollaan molemmat suht järkeviä ihmisiä, ja riidan haastaminen ja sellainen ei tule kysymykseen, en edes tiedä miten riidellä parisuhteessa, koska en vain ole sellainen henkilö joka siihen vajoisi, eikä ole tuleva ex-vaimonikaan.
Eli kaikki apu/vinkit jne, mitä teiltä saa, on arvostettuja. Sillä välin yritän nyt vain keskittyä kaikkeen muuhun pari päivää, paitsi tähän ilkeään tunteeseen joka velloo koko ajan vatsanpohjalla.