Et ole outo, pettäminen jättää syvät arvet. Ja epäilykset eivät katoa mihinkään tuon jälkeen. En itsekkään pystyisi tuohon, itseasiassa tämä on melkein kuin oma tarinani...
Vaimoni ja hänen työkaverinsa ovat nyt viestitelleet pitkän tovin. Pettänyt fyysisesti myös matkan varrella. Ovat yhtyksissä edelleen, eikä vaimo suostu katkaisemaan yhteydenpitoa, kun on jotain tunteita ja hän on vähän kuin hyvä ystävä nykyään hänelle.
Suhteemme on kriisissä tämän takia. Edelleen vaimon kanssa halutaan molemmat jatkaa suhdettamme, meillä synkkaa hyvin ja tulemme hyvin toimeen keskenämme, käymme kahdestaan treffeillä parinviikon välein. Myös läheisyyttä ja seksiäkin on. Mutta niin tämä ylimääräinen ja liian läheinen "ystävä" hiertää pahasti minun kenkiäni. Mulle tulee paha olo kun edes ajattelen et vaimoni viettäisi aikaa tuon ystävän kanssa kenen kanssa on pettänyt minua.
Olen miettinyt välillä jo eroavani, kun sattuu et näen vaimon olevan yhteyksissä tähän kolmanteen ja tuntuu et en kestä tätä paskaa oloa enää kauaa. Vaimo ehdotellut avointa suhdetta jolla tämän voisi "korjata", mutta siihe minun tunteeni eivät aivan taivu. Tällähetkellä mennään välitilassa ja odotellaan hieman et tunteet tasautuu kummallakin ennen lopullista päätöstä.
Harmittaisi lopettaa 20v suhde tämmöisen takia, 2 lasta ja asuntokin sekä lomamökki.
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 5 päivää, 14 tuntia sitten. Syy: sanamuotoja
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 5 päivää, 13 tuntia sitten. Syy: lipsahti nimi - poistin
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 5 päivää, 11 tuntia sitten. Syy: kirivirheitä
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 4 päivää, 16 tuntia sitten. Syy: Typoja edelleen