Heippa!Oon 20 v pienen lapsen äiti,kärsin kaksi vuotta kovasta stressistä johtuen siitä kun mulla oli paha siivousneuroosi,siivosin koko ajan eikä missään saanut olla murun murua eikä likaa,elämäni meni niin että ekaksi oli siivous ja siisteys ja sitten muut asiat,olin todella neuroottinen ja stressaantunut siivouksen takia,monet kerrat mua huimasi kun viimesilläni raskaana ollessani siivosin hikihatussa koko ajan aamut ja illat.Kun synnytys sit käynnisty minä tyttö vain vieläkin siivosin ennen laitokselle lähtöä,kun palasin vauvan kanssa kotiin aloin siivota heti ensimmäisenä.
Aloin saada ahdistus ja paniikki kohtauksia aina välillä, mitkä tiheni koko ajan,kärsin myös rytmihäiriöistä tuolloin,kunnes 5kk sitten mulle tuli kova uupumus,siis ihan fyysinen uupumus mikä ei mennyt pois edes lepäämällä eikä nukkumalla,pelästyin tosi paljon ja menin lääkäriin kaikki oli ok verikokeet jne.lääkäri sano et mul on masennus,mut en usko koska en tunne itteeni masentuneeksi paitsi tämän rankan uupumuksen takia,mulla on ollut 5kk ajan kova uupumus mikä ei mene pois vaik nukun.
mul on myös
aaltoilevia oireita ja ne vaihtelee oireesta toiseen
on lihasheikkous mikä tuntuu käsissä ja välil jaloissa
-käsien vapinaa ajottain
-unelias tokkurainen olo
-kuivat silmät
-välillä myös pientä särkyä käsissä ja jaloissakin on välillä
-kuumeinen olo (vaikkei ole kuumetta)
-sairas olo vaikkei mul ole mitään fyysistä sairautta
-ihon polttelu välillä
-ruuan mieliteot,ruokahaluttomuus
-ahdistuneisuus
-kuolemanpelko
-itkuherkkys
-todella kova uupumus mistä tulee masennus.
kiitos kaikille jotka jaksaa luke tämän,oisin kiitollinen jos kohtalotoverit kirjottas.oon peloissani ja toivosin että löytys kohtalotoveri ettei tarviis olla yksin tämän asian kanssa🙂🌻🙂🌻