Kihlattu valehteli ja petti

Kihlattu valehteli ja petti

Käyttäjä tarua aloittanut aikaan 21.09.2015 klo 21:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä tarua kirjoittanut 21.09.2015 klo 21:50

Hei! Kaipailen vertaistukea teiltä muilta petetyiltä ja kenties valhehtelun kohteina olleilta. Minun tilanne on sellainen, että tapasin exäni puoli toista vuotta sitten ka tapailimme useita kuukausia ja etenemme todella hitaasti suhteessamme, koska exääni oli petetty useita kertoja ja minunkin parisuhdetaustani ei ollut kaikkein paras. Luottamus välillemme syntyi ja rakastuimme ja lähes vuoden seurustelun jälkeen muutimme yhteen. Pitkään oltiin jo suunniteltu yhteistä tulevaisuutta ja puhuttiin että tänä kesänä kihloihin. No kesäkuussa exäni kosi minua ja oltiin todella onnellisia. Elettiin normaalia parisuhdearkea ilman suurempia murheita/ongelmia. Sitten eräänä viikonloppuna exäni oli kotipaikkakunnallaan käymässä ja sain yhden hänen työkaverinsa poikaystävältä viestin että hänen tyttöystäväni ja mieheni viestittävät keskenään jotakin epämääräistä. Kysyin suoraan kuka muija on ja exäni väitti ettei koko naista tunne. Minä uskoin. Sitten seuraavana viikonloppuna aloin ihmettelemään kun ei exälläni ollutkaan sormusta sormessa vaikka aina ennen oli sitä pitänyt. Kysyin häneltä siitä ja hän suuttui.. Sitten lähti kotoa ja sanoi olevansa pari päivää poissa kaverin luona. Pari päivää venyi kolmeksi viikoksi, ei juurikaan vastannut viesteihin eikä puheluihin.. Tuli sitten kertomaan että haluaa olla yksin. No sitä en uskonut ja sain selville että hän oli asustellut tämän muijan kanssa kenen kanssa viestitteli. Kolme viikkoa oli sen luona ja minulle valehteli kaiken olin paikastaan ja kaikesta. Hirveän huolissaan oltiin kun kukaan ei tiennyt missä hän on ja ikinä en hänestä pettäjää uskonut. Sitten iski totuus päin naamaa ja muutin yhteisestä kodista pois. Hänkään ei siellä enää asu vaan uuden muijansa luona on koko ajan. Vaikka jäi rysän päältä kiinni tämän muijan pihasta niin silti jatkaa valehtelua eikä myönnä mitään. Koko juttu on aivan uskomaton, ei pysty uskomaan todeksi. Olen itse aivan hajalla. Tunnen itseni arvottomaksi kun hän kohteli minua kuin kynnysmattoa ja käytti kiltteyttäni hyväksi. Vieläkin hän valehtelee ja sellaisista asioista vielä mistä ei tarvitsisi. Kaikki läheiset kaverinsa on myös hylännyt ja on vaan muijansa kanssa. En tiedä miten olla kun ei saa nukutuksi kun ajatukset pyörii. Ja se että luulin oikeasti ja halusin viettää exäni kanssa koko elämäni ja nyt häntä ei enää ole elämässäni. Vaikea löytää uskoa että löydän vielä jonkun paremman.

Käyttäjä lli kirjoittanut 25.09.2015 klo 00:09

Hei!

En ole aivan samanlaista joutunut kokemaan, mutta ehkäpä hieman kuitenkin...

Olin tavannut miehen, josta en liiemmin ensin edes kiinnostunut, mutta sen verran että alettiin tapailla. Huomasin meillä olevan erilaisia yhdistäviä tekijöitä, kuin kumppaneillani ennen häntä. En vieläkään tuntenut suurta vetoa häntä kohtaan, mutta jotenkin hän sai minut ajattelemaan että sovittiin oikeastaan aika hyvin yhteen ja ehkäpä tästä voisi kehkeytyä jotakin vakavampaakin. Hänen ex-tyttökaverinsa oli häntä pettänyt, mutta silti he olivat parhaita kavereita ja soittelivat tuntien puheluita toisilleen. Minulla ei ollut varaa moisesta loukkaantua, saatika siitä jos häneen ei saanut pariin päivään yhteyttä. Joka kerta kun olin aikeissa laittaa välit poikki, hän ilmaantui takaisin ja sai käännettyä kaiken parhain päin. Itse olin menettää omanarvontuntoni ja naiseuteni, hän kun kehui missejä ja näyttelijöitä, antaen samalla pieniä vihjeitä että voisin minäkin jotain ulkonäölleni tehdä. Lopulta kuulin narsismista ja se oli minun pelastukseni päästä hänestä eroon. Vasta toisella kerralla onnistuin. Edelleen hän kuitenkin yritti luikerrella takaisin asuntooni ovelilla puheillaan. Miten joku voikin samaan hengenvetoon surkutella itseään, vyöryttää syyn minun harteilleni, sanoa että oltais voitu olla paljon enemmän, oli talorahatkin jo olemassa, mutta lopulta haukkua maan rakoon ja edelleen antaen ymmärtää että Hän se on petetty ja loukattu ja viaton... Myöhemmin ymmärsin juuri hänen pettäneen ja valehdelleen, ties kuinka monesti. Tuntui olo aika paskalta ja hyväksikäytetyltä. Kauan näin painajaisiakin tästä miehestä, mutta aika on auttanut ja nykyinen aviomieheni. ☺️❤️☺️