kesä, mikä loputon kärsimys.
Toisille voi kesä olla rentoutumisen aikaa, mutta minulle se on täyttä kärsimystä. Mieheni on alkoholisti, vaikkei sitä itse myönnäkään. Tänäkin kesänä odottelin lomamatkoja ja huvipuistoreissuja jotka oli luvattu lapsille. Tänä kesänä myös petyin niin kuin joka kesä tätä aiemminkin. Mieheni ei todellakaan vietä kesälomaa meidän kanssamme, vaan hän on kaverien mökeillä,ryyppyporukoissa ja ties missä. Päivä kausia on puhelimet kiinni ja sitten kun vihdoin joku vastaa äänestä kuulee että on mennyt muutama päivä juopotellessa.
Äsken soitin hänen puhelimeensa ja sieltä vastasi krapulabasso. Kysyin ollaanko me menossa lasten kanssa laivalle jonne piti lähteä jo kaksi päivää sitten. Ei kuulema tarvii soitella, hän on hiihtokeskusksen kylpylässä viettämässä lomaa erään toisen perheen mukana. Ihan kiva kun ottaa huomioon että kotona odottavat 5 koululaista isiä kotiin, että päästään lomalle.
En tiedä kuinka tätä jaksaa enää. Onko mitään järkeä odotella ihmistä joka noin selvästi halveksii omaa perhettään ja lapsiaan. En tiedä miten jaksan enää. Aion kyllä viedä lapset itse huvipuistoon tilipäivän koittaessa, mutta mieli on niin maassa, etten voi kun itkeä.
Eikö maailmassa löydy yhtään ihmistä joka jaksaisi tai haluaisi😭 olla meidän kanssa.Meille on vauvakin tulossa. Arvatkaa miten sattuu olla yksin, odottaa ja kun tietää, ettei tässä maailamassa kukaan rakasta mua yhtään. Miten jaksan vauvan kanssa kun en meinaa jaksaa nytkään. Tällanen elämä ei ole elämisen arvosta vaan täyttä paskaa!!!😯🗯️