Katkera ja vihaa täynnä
Tilanne on se että mies on pettänyt minua kaksi kertaa. Ensimmäisen kiinnijäämisen yhteydesssä keskustelimme ja päätimme yrittää ja mielestäni aviolliittomme lähti täysin uusille raiteille, parempaa suuntaan. Luulin että kaikki tulisi menemään paremmin, mutta en tiennyt, että mies jatkoi kaksoiselämää sen h*** kanssa. Hän jäi uudemman kerran kiinni ja jälleen olin jatkamassa uudestaaan ja tällä kertaa mies oli sitä mieltä että ihan oikeasti yritetään. Mies on kovasti ollut aviomiestä ja perheenisää ja uskoisin että tällä kertaa ollaan ihan oikeasti yrittämässä, mutta mutta, epäluuloni on niin kovasti pinnalla. Olen niin katkera ja vihainen. Haluaisin mennä parisuhdeterapeutille, mies ei. Olen jo aiemmin miettinyt, että pilaanko nyt kaiken kun en pääse näistä tunteista eroon ja nyt mieskin on sen jo sanonut ääneen, että hän haluaisi unohtaa ja aloittaa meidän kanssa uudestaan, mutta minä se jaksan tuoda asian aina esille ja hyökkään häntä kohtaan vihamielisesti, että mahdollisesti pilaan kaiken. En todellakaan halua pilata kaikkea, yritän ajatalle positiivisesti ja miettiä, että minun pitäisi olla tyytyväinen, että mies valitsi meidät eikä sitä viiden pennin h****. Auttakaa, miten saan helpostusta tähän tuskaan. Miten te olette onnistuneet kääntämään nuo vihan purkaukset pois ja ajatukset muualle. Minulla tulee joka päivä se h*** ja heidän suhde mieleen ja yritän itselleni jankuttaa älä ajattele, älä ajattele, mutta huonosti olen onnistunut.☹️