Kannattaako taistella huumeita vastaan?
Terve! Olen parisuhteessa elävä mies ja meidän suhde on hyvä,lukuunottamatta yhtä asiaa.
Naisellani on huumeongelma (Amfetamiini) Olen taistellut asiaa vastaan jo pidemmän aikaa ja voimani ovat loppumassa. Hän ei käytä päivittäin mutta,tai no mistä mä tiedän?
Asioista on puhuttuja puhuttu olen antanut tukeani ja ymmärtänyt,mutta aina vain tulee valheita,selittelyjä yms.
Rakastan häntä ja se kait minut täs vielkin on pitänyt(tosin viime vkolla sanoin etten jasa ja nyt ollaan ”taas erottu” Tiedän että hänkin Rakastaa minua,mutta taitaa rakastaa aineitakin.
Minulla on 12.v poika joka ei asu luonani,mutta haen häntä säännöllisesti,poikani tietää tästä huumeongelmasta josta olen puhunut hänen kanssaan. Mutta sen olen huomannut että hänestä on tullut ”varautuneempi”naistani kohtaan.
Mitä minä teen? Viime vkolla sanoin et nyt on loppu,olen puhunut et jos viel kertakin,niin en jaksa.
Lupauksia tuli ja vannomisia,mutta toi salaa kotia taas sitä ja otin kotitestin ja näytti positiivista. Kehtas tuoda viel kun poikani oli luonani.
Olen niin neuvoton!