kaipaisin neuvoja mustasukkaisuuteen

kaipaisin neuvoja mustasukkaisuuteen

Käyttäjä pohjan-poika aloittanut aikaan 19.04.2011 klo 14:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä pohjan-poika kirjoittanut 19.04.2011 klo 14:45

eli olen tutustunut kyseiseen henkilöön jo 9v sitten silloin vietettiin yö yhdes yms,mutta sen jälkeen tiemme erosivat meistä johtumattomista syistä ja olen kyseistä henkilöä haeskel ja yrittän otta yhteyttä kyseisenä aikana koska häntä olen vaan palavasti rakastanut ja kaivannut.itselläkin on välillä ollut muita ,kyseinen henkilö vaan oli naimisissa ja 2 lasta vuosi sitten tavattiin uudesttaa ja alettiin olee yhdessä nainen haki avioeroa ja kaikki näytti okein hyvältä,mutta ny nainen on takas exänsä luon melkein kokoajan kysyessäni asiasta ni vaan lapsien takia ja yleensä suuttuu kysymyksistäni. ymmärrän kyllä et lapset vie aikaa mut ei voi vastata puhelimeen tai viesteihin kuin hyvin harvoin kasvotusten kysyessä haluaa kovasti oll mun kans mut aikaa ei tunnu löytyvän ku kerran tai korkeintaan vkssa muuten exänsä luon ja tuolloin yleensä ku tavataan ni tulee kyseltyä asiasta sit riidellään yms.olisin todella kiitollinen jos joku osais neuvoa asiassa sill tuntuu et hajoo pikkuhiljaa kappaleiks yötkin menee vaan pyöriessä ja mietiskellessä asioita ja mä todella rakastan ja haluan kyseisen henkilön kanssa olla tuntuu vaan välil mahdottomalta😭😯🗯️

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 19.04.2011 klo 15:22

Heippa
Kuule minun neuvo on että unohda kokonaan kyseinen nainen
ei kannata sotkeutua toisten naisiin siinä tulee niin paljon ristiriitoja monen mieli
pahoittuu ja vaikka kyseessä on eronnut niin kirjoituksesi perusteella ompi
valinnut ex ssänsä niin kunnioita sitä.
Kuin myös sen huomaa monista pikku asioista esim ei ole aikaa, ei vastaa, viesteihin,
asuu ex- än luona jne
Onhan se kurjaa kun kemiat ei aina kohtaa ja vaikka kuinka kyseistä naisesta haaveilet
niin täällä suomessa on meille jokaiselle satoja sopivia puoliso ehdokkaita ja varmasti
löytyy sinullekkin sopiva puoliso.
Pidä kivat muistot kyseisestä naisesta ja etsi uusi nainen itsellesi niin minäkin olen
tehnyt mut tiettyjä henkilöitä muistelen kivalla mielellä.
Kaunista kevättä sinulle