kaipaisin neuvoja mustasukkaisuuteen
eli olen tutustunut kyseiseen henkilöön jo 9v sitten silloin vietettiin yö yhdes yms,mutta sen jälkeen tiemme erosivat meistä johtumattomista syistä ja olen kyseistä henkilöä haeskel ja yrittän otta yhteyttä kyseisenä aikana koska häntä olen vaan palavasti rakastanut ja kaivannut.itselläkin on välillä ollut muita ,kyseinen henkilö vaan oli naimisissa ja 2 lasta vuosi sitten tavattiin uudesttaa ja alettiin olee yhdessä nainen haki avioeroa ja kaikki näytti okein hyvältä,mutta ny nainen on takas exänsä luon melkein kokoajan kysyessäni asiasta ni vaan lapsien takia ja yleensä suuttuu kysymyksistäni. ymmärrän kyllä et lapset vie aikaa mut ei voi vastata puhelimeen tai viesteihin kuin hyvin harvoin kasvotusten kysyessä haluaa kovasti oll mun kans mut aikaa ei tunnu löytyvän ku kerran tai korkeintaan vkssa muuten exänsä luon ja tuolloin yleensä ku tavataan ni tulee kyseltyä asiasta sit riidellään yms.olisin todella kiitollinen jos joku osais neuvoa asiassa sill tuntuu et hajoo pikkuhiljaa kappaleiks yötkin menee vaan pyöriessä ja mietiskellessä asioita ja mä todella rakastan ja haluan kyseisen henkilön kanssa olla tuntuu vaan välil mahdottomalta😭😯🗯️