Oon mies ja pohdin tässä tilannettani kahen naisen välillä. Oon seurustellu ja asunnukki yhessä osittain. Kolmevuotta sitten tapasin heidät molemmat ja oltiin eka tän toisen kans kiinnostuneita, mutta ruvettiin kuitenkin seurustelemaan kumpikin tahoillamme. Ja he erosivat ja osotti kiinnostustaan minuun,tai on sen tehny jo selväksi monesti jo kaikkien näiden kolmenvuoden aikana. ja mie en tiiä mitä teen, kun sama kiinnostus tuntuu vaivaavan mikä kolme vuotta sitten. Rakastan neitoa jonka kanssa nyt olen,tai en ole…en tiedä missä mennään koska olen onnistunut sekottamaan jo meijän elämän tällä säätämiselläni,mitään peruuttamatonta en ole tehnyt,mutta keskusteluja tään toisenki kans on ollu ja haluaisi minun kanssa olla.Mutta minä en saa selvää tunteistani, enkä haluis kolmeevuotta hukkaan heittää vaikka ei ole helppoa meillä ollukkaa nii silti meillä on ollu aina hauskaa ja viihytty toistemme kanssa…ja ihan ku ois vakka kantesa löytäny tunne on välillä ollu. Nyt kuitenki jotain vuodenajan on ollu enemmän ja vähemmän riittaa millon mistähi,mutta useimmiten se on juontanu siitä ku mie oon lähteny viihteelle ja se saattaa mennä liian pitkälle ja miusta tulee mulkku ja loukkaan toista. Alotin eilen lääkityksen mikä veis viinanhimon ku alkaa haitata opintojaki ja en haluis perustaa päätöksiäni humallassa tehdyille ”varmoille ajatuksille ja tunteille”. Kävin eilen myös ekan kerran AA-ryhmässä ja todennäkösesti jatkan siellä käyntiä. Mutta olenkohan tässä tekemässä elämäni mokaa teinpä sitten suuntaan tahi toiseen? Pääni on todella sekasin ja en pysty ajattelemaan mitään selkeesti, ja onko tää vaa uuven rakkauven huumaa joka kohta menee pois vai mahdollisesti oiskin sitä ikusesti,ei voi tietää,ollaan juteltu haaveistamme ja ne kohtais kyllä. Mutta kohtaa ne nykyisinkin kun saatas vaa suhe kuntoon. Kun vois vaan olla erakko eikä ois kukaan sotkemassa ajatuksia ja vois pysyä päätöksissään.Joskus luulin että ollaan ikuisesti nykyiseni kanssa joka on myös ensimmäinen pitempi suhteeni ja pölähti taivaasta kuin enkeli kun kovinta yksinäisyyttäni itkin ja olin varma ettei koskaan löydy ketään joka miut tämmösennään ottasi, ja repale elämä oli muutenkin. Paljon on parannusta elämään ollu tässä kolmessa vuodessa,sitä ei voi kiistää.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.