Olen seurustellut miesystäväni kanssa miltei puoli vuotta, tavattu lähinnä viikonloppuisin, enimmäkseen minun luonani. Välimatkaa on jonkin verran, ei kuitenkaan satoja km.
Suhteemme on sujunut mukavasti, mies on melko avoin, kiltti, huumorintajuinen ja seksikin ollut ihan hyvää, ja kipinä on säilynyt.
Viime aikoina pientä hiipumisen tunnetta ollut, kuitenkin ollaan aina palattu entiseen. Koen hänen seurassaan oloni hyväksi, saan olla oma itseni ja hän sanonut samaa minusta. Hän väitti olleensa yksinäinen ennen minua, ja että olen jotain mitä hän on kaivannut elämäänsä. Runoja, kukkia tälläistä olen häneltä välillä saanut, sekä hellyyttä ja huomioimista. Koskaan ei ole ilkeää sanaa kuulunut, meillä on mennyt vaan molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla.
Kuitenkin, pientä luottamuspulaa olen välillä potenut. Alussa mies meni joskus kavereidensa kanssa, nyt ne reissut ovat jääneet, olemme kotona viikonloppuisin. Ulkoilemme teen hyvää ruokaa, katsomme telkkaa yms.
Kun kysyin kesäloman vietosta, hänellä ei ollut mitään suunnitelmaa. Itsekin olen vapaalla, no viikonlopun olimme yhdessä, sitten hän palasi kotiinsa. Odotin että olisi puhuttu kesästä ja yhdessäolosta, juhannuksesta yms. Ei mitään hän ottanut puheeksi.
En ole hänen luonaan käynyt juurikaan, kerran vaan. En ole tavannut hänen kavereitaan, en lapsiaan, hän kyllä minun lapset useasti. Olen muutaman vuoden vanhempi, hän hieman alle 50. Olen reipas ja huumorintajuinen, niin hänkin. Kuitenkin koen ns. hylätyksi tulemisen tunteita aika ajoin kun kaikki on vaan päivä kerrallaan elämää.
En halua sitoutua ainakaan vielä sormuksin, ja hän lupaili muuttaa lähemmäs, muttei ole enää tehnyt asian suhteen mitään. Koen että olen jotenkin varalla hänen elämässäään, ja joskus olen epäillyt hänellä olevan muitakin suhteita vaikka kieltää sen. Soitellaan monta krt päivässä, ja tekstiviestit kulkee. Muttei tänään. ihan mykkää.
Nyt viimeisen vkl.n jälkeen, pian ei mitään havaintoa pariin päivään. Hiljaista, ei tekstiviestiä ei mitään. Hänen paras kaveri eronnut ja hieman juoksupäällä, olisiko mennyt hänen kanssaan. Olen ihan ihmeissäni, luulen että hän haluaa jättää minut, ilman mitään riitoja, selityksiä. Olen masentunut en oikein pysty keskittymään mihinkään.
Hän on facebookissa, ei ole ilmoittanut olevansa varattu, vaikka seurstelumme alussa ilmoitti seurustelevansa, ei enää aikoihin. On naiskavereita paljon, no väittää ettei ole mitään sen kummempia. Kuitenkin, osa tiedoista piilossa joita en näe koska en ole itse siellä. Olenko vainoharhainen? Onko mies narsisti???
Minulla on vaan aavistus että hän lomailee jossain jonkun naisystävän luona, ja se raastaa minua. Hän ei varmaan tule mitään myöntämään koskaan. Mutta niinkö vähän minä hänelle merkitsin, että jättää minut näin, ilman mitään keskusteluja tms. Nyt kesällä olisi mukava vähän reissata, eipä ole yhtään innostunut kun olen vihjaillut.
Onko hän ns. pelimies? On kieltänyt, joskus sitä suoraan kysyin? Mun olo on aika kurja, enkä tiedä mitenkä jaksaa eteenpäin. En saa oikein mitään aikaseksi, kun into kaikkeen on kadonnut. Ja minä kun odotin tästä kesästä jotain aivan muuta.