Jätettynä osapuolena parisuhteesta epävakaan persoonallisuuden kanssa
Hei!
Mulla päättyi suhde eroon kaksi viikkoa sitten miehen kanssa jolla oli diagnosoitu epävakaa persoonallisuus…Suhdetta kesti n.5 kuukautta.Se oli kiihkeä suhde ja lähti jo alussa etenemään hyvin nopeasti jopa kihloihin asti.Olin onneni kukkuloilla koska aikaisemmat miessuhteeni olivat rikkinäisiä ja niistä jäi vaan hyväksikäytetty olo.Kukaan ei koskaan halunnut vakavaa paitsi ex-aviomieheni jonka kanssa minulla on lapsia.Löysin sitten tämän miehen ja sain häneltä juuri sitä kaipaamaani ”vakavuutta”,hellyyttä ja lukuisia rakkaudentunnustuksia:ihania tekstiviestejä ym.Olin aivan myyty ja rakastunut jo ihan alussa.Tehtiin tulevaisuudensuunnitelmiakin ja olin aivan ihmeissäni siitä ja otettu että tämä mies halusi kanssani tulevaisuuden.Jopa lapsista puhuttiin.Hälytyskelloni eivät soineet ainakaan en sitä myönnä…Jälkeenpäin ajateltuna kyllä monista tilanteista tulee paha ja ahdistava olo.Kysymykset:miksi antauduin suhteelle?miksi en ollut varovainen?pyörivät mielessä…Miksi annoin satuttaa itseäni?…Jostain syystä kaikki muuttui n.pari vkoa ennen eroa.Mies muuttui täysin eri ihmiseksi eikä selittänyt tilannetta.Sanoi vaan et mitä aina höyryät ja takerrut pikkuasioihin…Vaistoni sanoi et jotain vialla ja se olikin niin…Käytökseni häntä kohtaan muuttui siinä vaiheessa…Hätäännyin tosi kovasti tilanteesta ja koitin kysellä häneltä mikä on…Olin varmaan takertuvainenkin,se varmasti vain pahensi tilannetta…Sitten tapahtui se mitä olin pelänny…hän sanoi yhtenä iltana ettei tiedäkään enää rakastaako minua ja haluaako olla minun kanssa.Silloin tuntui kuin sydän olisi revitty juurineen pois…Sama ihminen joka melkein palvoi minua käänsi kelkkansa täysin…Silloin tuntui et pohja putosi täysin elämältä…nyt kaksi vkoa olen sulatellut kaikkea tapahtunutta mitä jo suhteen aikanakin tapahtui hänen kanssaan ennen erosotkua…Kaikki pyörii sekaisin mielessä…Onko kokemuksia kellään epävakaan kanssa parisuhteessa olemisesta ja erityisesti kelle olisi näin käynyt kuin minulle?Tässä oli vain jotain rippeitä…