Mies.
Olen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä.rakastan edelleen miestäni ja hän tietää sen.En ole ylpeä että petin häntä kolmisen vuotta ja nyt saan maksaa kipeästi niistä vuosista.
Tietysti toivon että palaisimme vielä yhteen mutta kait se on vain harhaa ☹️Olen muuttanut pakon edessä asumuseroon,mutta olemme edelleen tekemisissä toistemme kanssa. Näemme lähes päivittäin.rakastelemmekin hyvin usein ja se on intohimoista.
Tunteeni häneen kohtaan ovat vain voimistuneet yhä enemmän kun olemme erossa.
Hän väittää ettei ole muhun enään tunteita mutta vaistoan että jotain kuitenkin on jäljellä.
Itken aina kun on jäähyväiste aika.Huomaan hänenkin silmissään kyyneleet,mitä tää on rakkauttako häneltä vai mitä?
Jos saisin takaisin ne vuodet ennen tätä hirveää tapausta olisin onnellinen ja minun oisi hyvä olla,parempi.
Nyt vain itken (melkein) joka päivä ja kaipaan niin suunnattomasti miestäni vierelleni.
Kaipaan sen kosketusta,hellää syleilyä ja kaikkia niitä ihania hetkiä mitä meillä oli.
Enään minulla ei ole ollut minkään laisia suhteita ei kehenkään.
Olen ottanut opikseni virheistäni mutta kait ihan liian myöhään heräsin totuuteen.Mua käytettiin törkeästi hyväksi,mun olotilani olin syvästi masentunut silloin kun pettämiskeirre alkoi.Nyt käyn edelleen terapiassa ja se antaa voimaa jaksaa.Vaikka välillä itkujakin tulee kaipaan niin takaisin OMAAN KOTIINI mieheni luo jota RAKASTAN.