Itse väkivaltainen

Itse väkivaltainen

Käyttäjä tarukissa aloittanut aikaan 14.10.2015 klo 16:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä tarukissa kirjoittanut 14.10.2015 klo 16:44

Vastustan väkivaltaa mutta käytän sitä itse. Kun suutun, itseänikin pelottaa miten tekee mieli lyödä tai töniä tai tuhota jotain puolison omaisuutta. Kuitenkin muuten olen rauhaa rakastava joka kauhistelee aina maailman pahuutta. Tuntuu niin pahalta se mitä teen. Vaikka en lyö koskaan kovaa mutta silti. Yritän selittää itselleni että se on hyväksytympää koska olemme molemmat naisia, että ei ole ns. heikompaa osapuolta. Vaikka eihän se siitä oikeasti tee hyväksyttyä. Silti en pysty lopettamaan vaikka haluan, tuntuu että minussa asuu kaksi eri ihmistä.

T. Vertaistukea tai neuvoja kaipaava

Käyttäjä joku toinen kirjoittanut 15.10.2015 klo 01:50

Ensinnäkin, et saa millään verukkeella oikeuttaa toimintaasi. Ihmisellä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja väkivalta on aina väärin, aina. Myöskään kenenkään muun omaisuutta ei ole oikeus tuhota millään verukkeella. Toimit vääri ja sillä selvä.

Toinen asia, tarvitset apua. Ota yhteys mielenterveystoimistoon. Sinulla saattaa olla jotain selvittämättömiä, jopa tiedostamattomia tunnesolmuja, jotka täytyy avata ja koska käytöksesi on hyvin impulsiivista ja hämmentää myös itseäsi, tarvitset ammattiapua, et selvä siitä yksin. En epäile, ettetkö saisi asioitasi selvitettyä ja toimtasi muuttumaan, kunhan otat härkää sarvista ja kannat vastuun toiminnastasi. Tsemppiä!

Käyttäjä leesap kirjoittanut 23.10.2015 klo 18:52

http://www.maria-akatemia.fi/demeter-tyo

"Demeter-työ tarjoaa apua naisille, jotka käyttävät tai pelkäävät käyttävänsä henkistä tai fyysistä väkivaltaa."

Tsemppiä