Ilman yhdyntää...
Elän tällä hetkellä parisuhteessa, jossa mies ei halua yhdyntää. Kun suunnittelimme aikoinaan raskautta mieheni ilmoitti, että kun olen raskaana hän ei harrasta yhdyntää kanssani, sillä häntä inhottaa raskaana olevat naiset.
Suhteessamme minä olen aina ollut se seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli. Mieheni kommentista johtuen emme yrittäneet lasta. Minulla oli suuri tarve tulla raskaaksi ja saada lapsi, mutta ajatus seksittömästä yhdeksästä kuukaudesta painoi mieltäni. Lopulta ajattelin että sehän on vain yhdeksän kuukautta ja yritimme lasta. Meillä tärppäsi heti.
Nyt olen ollut raskaana yli neljä kuukautta ja elänyt ilman yhdyntää sen ajan. Tämä on ollut minulle todella vaikeaa aikaa, vaikka en olisi sitä uskonut. Välillä haluaisin keskeyttää raskauden saadakseni mieheltäni jonkin verran huomiota ja hellyyttä, ehkä myös seksiä. Tietenkin ne ovat vain ajatuksia. Haluan myös synnyttää lapseni.
Välillä olen miehelleni niin vihainen kaikesta. Nyt mietinkin, että mitenkähän meille käy lapsen syntymän jälkeen. Kuinka vaikea on jälleen palata yhdyntään, hellyyteen ja saada seksuaalista huomiota ihmiseltä joka vasta vähän aikaa sitten ei tehnyt elettäkään siihen suuntaan.
Onkohan jollain ihmisellä samanlaisia kokemuksia tai edes jotain lohdutuksen sanaa. Vielä on edessä monta pitkää seksitöntä kuukautta!!