Nyt ehkä olen valmis puhumaan, siitä mitä minulle on tapahtunut.
Siitä on reilu vuosi, kun lasteni kanssa lähdin ja muutin pois mieheni ja lasteni isän luota.
Olin aina alistunut väkivaltaan suhteessa, mutta itse pidin sitä silloin lievänä… Elin aikas alistuneena, kotona tein kaiken ja en juuri koskaan käynyt missään ilman lapsiani.
Aina ajattelin, että kyllä tämä tästä ja jos itse en valita niin ei mieskään käy päälle. Etsin vikaa aina itsestäni.
Vuosi sitten tapahtui paha tapaus, olimme laivalla ja mies oli mustasukkaisuuttaan raivonnut minulle.. Sovimme kuitenkin asiat ja menimme hyttiin nukkumaan. Mies yritti hytissä lähennellä, mutta en halunnut sopia asioita seksillä. Halusin nukkua.
Se ei sopinutkaan hänelle ja siitä alkoi hurja pahoinpitelyn sarja, enkä päässyt pois hytistä. Luulin kuolevani sinne… Halusin vaan pois, mutta mies ei kuunnellut minua ollenkaan. Kunnes sanoin, tekeväni mitä vain.. että pääsen pois sieltä.
Jouduin harrastamaan seksiä naama veressä, että sain lähteä ☹️
En ole käsitellyt asiaa kunnolla ja nyt meillä oli oikeudenkäynti asiasta… nyt tapahtumat pyörivät mielessäni ja pelkään, ettei miehelle tule tapauksesta mitään… silloin ehkä alan ajattelemaan, että syy olikin minun???
Onko muilla kokemuksia saman tapaisesta jutusta..?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.