Ikäerosta ja kokemuksesta..
Hei!
Täällä puhutaan paljon siitä, kuinka seurustelun aloittaminen on vaikeampaa kuin seksisuhteet. Olen tavallaan yllättynyt. Itse seurustelin 2 vuotta ikäiseni pojan kanssa, ilman varsinaista seksiä. Kyse oli vakaumuksesta. Nyt seurustelen itseäni 11 vuotta vanhemman kanssa. Olen edelleen neitsyt, koska en ole halunnut tai uskaltanut hätiköidä seksin suhteen. Olen aina varonut satuttamasta itseäni, mitä en kadu. Olen hyvin tyytyväinen molempiin suhteisiin, koska ne ovat olleet aina terveellä pohjalla.
Onko muilla kokemusta siitä, että omaa erilaiset arvot ja periaatteet seksin suhteen ja seurustelee paljon vanhemman kanssa?
Suhteessa tai miehessä ei ole mitään vikaa, ainoastaan omat ajatukseni tässä askarruttavat. Eikä kyse ole pelosta tai ”kylmyydestä”.
Kaikille niille, jotka toivovat kokevansa oikean seurustelusuhteen, haluan sanoa, että silloin pitää unohtaa seksisuhteet ja mieluiten odottaa. Jos haluaa löytää ihmisen, jonka kanssa voi todella seurustella ja jakaa rakkautta, täytyy pysähtyä ja lakata etsimästä. Täytyy tuntea itsensä, täytyy arvostaa itseään ja täytyy kuunnella itseään. Jos liian kipeästi etsii, löytää vain satuttajia. Täytyy löytää itsestään se, mistä jakaa toisille, ei niin, että etsii toisista sitä, mitä jakaa.
Olen onnekas kun olen saanut osakseni oikeata rakkautta. Ikäero ei ole ongelma muuten kuin ”paperilla” ja ohitsekiitävissä ajatuksissa. Ja tietenkin muiden silmin, vaikkei sitä sanotakaan ääneen. Olen onnellinen, mutta kuitenkin mietin, miksi seksi on saanut sellasen osan nykyisessä maailmassa kuin on? Miltä kokemattomuus seksin vaan ei seurustelun suhteen näyttää teidän silmiin? Onko se enää kenestäkään ihailtavaa säilyttää viattomuus aarteena sille, jota rakastaa todellisesti?