Ihastusta, rakkautta vai jotain ihan muuta?
Olen nyt tilanteessa, johon itse löydä ratkaisua. Mutta itse asiaan… Muutama viikko takaperin sain kuulla että hyvin läheisellä ystävälläni, jonka kanssa olen ollut ystävä jo pikkutenavasta saakka, on vahvempia tunteita(jopa rakkautta tai ainakin enemmän kuin ystävyys) minua kohtaan ja että hän on tuntenut näin minua kohtaan jo pidemmän aikaa. Itsekin olen tuntenut samoin häntä kohtaan varmaankin puolisen vuotta(kuitenkin yrittänyt tänä aikana selvittää että onko tunteeni vain ihastusta vai jotain vahvempaa). Nyt kun tunteet sitten paljastuivat, niin olen ollut onnellisempi kuin moniin moniin vuosiin. Mutta viime aikoina mieleeni on heränny kysymys että tuliko sittenkään tehtyä oikein? Ovatko tunteeni todelliset? Tuhoutuuko ystävyytemme, jos joskus eroamme? Kun olen hänen kanssaan en haluaisi lähteä pois. Kun en ole hänen kanssaan, niin ajattelen häntä lähes koko ajan. Soittelemme pitkiä puheluita ja aika kuluu ihan siivillä. Kuitenkin on tullut mieleen että tuliko tehtyä oikea ratkaisu. Auttakaahan minua. En tiedä onko tämä minun epävarmuuttani vai mitä? Kuuluisiko minulla olla edes tällaisia ajatuksia?
P.s tämä on minun ensimmäinen kunnon suhteeni, vaikka ikää onkin parikymmenen paremmalla puolella.