Olen aiemmin kirjoitellut avierostani ja siihen liittyvästä olotilasta ja surusta.
Lyhyt kertaus mieheni löysi uuden ystävän heinäkuussa ja on siitä lähtien ollut hänen luona, käynyt välillä kotona kattomassa lapsia ja tekemässä hieman töitä.
Välillä tuntui että hän on palaamassa takaisin kotiin minun ja lasten luo mutta ei jouluaaton oli kotona mutta sitten lähti pois ja eilen sain viestin häneltä ettei tiedä millon tulee😭 Pojalleen oli luvannut tulla uudeksi vuodeksi kotia ampumaan raketteja mutta en usko hänen tulevan.
Olisin valmis ottamaan hänet vieläkin takaisin mutta hän ei kerro tunteitaan ja halujaan, minä olen puhunut hänelle rehellisesti omat tunteeni ja toiveeni. Hän sanoi että vaikka palattaisiin yhteen niin joku päivä alan huomautella hänelle hänen tekemisistään ja silloin kaikki olisi taas huonosti.En tiedä miten jaksan eteenpäin kaikki kaatuu päälle, tilan työt, velat, laskut..hän ei hoida mitään asioita eikä osallistu lasten menoihin. Mistä saan taloudellista apua😑❓Kotona ollessaan hän saattaa puhua tunninkin puhelimessa sen naisen kanssa mutta jos minä tai lapset soitamme hänelle kun on pois ei hän vastaa en tiedä miksi, häpeääkö meitä😭 Mistä saan voimia ja apua kaikkeen. Hän kertoi että olemme hänelle tärkeitä ja hän välittää meistä mutta ei se siltä tunnu, minulla vaan on sellainen tunne että hän käyttää hyväksi minua kun olen täällä kotona ja teen kaikki työt mitä tilalla on.Olen käynyt pari kertaa kriisikeskuksella juttelemassa ja siellä olen saanut puhuttua mutta ei se ole sama asia kun puhuisi miehen kanssa asiat selviksi.Toivon että jaksan lasten takia eteenpäin vaikka meillä kaikilla on kauhia ikävä☹️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.