Oon 14v & mun sisko täytti just tänään 19v ja sit on tietty äiti. Meidän iskä on ihan kamala. Se huutaa, haukkuu, käskee tehdä kaiken, kaikki pitää aina olla tiptop tai se haukkuu ihan pystyy. En yhtään ihmettelis vaikka löiskin jos ei lähtis muualle kun se alkaa raivoomaan, kyllä se vetää uein hiuksista. Täs on yks esimerkki nyt et mitä se teki tänään. Mun siskon auto hajos huollos tos pari viikkoo sit, sit ku mun siskon piti ettii joku lunastus paperi. Sisko sit luuli et meidän iskä oli jättäny sen paperin autoon ja se on vissiin romutetti se auto jo. Se sit löysin jonku paperin ja näytti iskälle sitä ja iskä sano et joo se on tää. Ja siinä jo alko raivoo et mitä äiti ja sisko oikee änkkää ku ne luuli et se ei oo se paperi. Sit ku iskä sano et mennää maanantaina sit käymään viemäs se paperi ja sisko sano et joo mut jossain vaihees sit nukun ku se menee yövuoroon sit töihi. Sit iskällä taas kilahti oikee kunnolla ja alko huutamaan ku hullu että mitä me aina aletaan väittämää vastaa ja valittamaan ja et ku sisko aina hyppää jossaki eikä oo koskaan kotona. Herrajumala mun sisko on aikunen ja on muuttamas ens kuus pois kotoa niin miks sen pitäis olla sit kotona iskän kans?! Tossa oli vaan yks esimerkki. Nyt ku on ollu loma ja tietty sillon nukun pitempään ja iskällä on kans loma.. Aina jos en oo heränny vaikka yheltätoista se tulee huutmaan mulle ja paukuttelee ovea ja sanoo että oon ihan sairas ja hullu ku nukun iltaan asti. Se oikeesti huutaa joka päivä, aina se keksii jonku asian mistä huutaa. Meiän äitikään ei tykkää siitä kun se huutaa sillekki.. Pari kertaa ku se on juonu ittensä kännii se on huutanu mulle ja äitille että äiti on pilannu sen elämän ku se alko sen kans seurustelemaan, samoin että mä oon aivan turha lapsi ja kamala. Mä en oikeesti kestä tollasta, kaikilla muilla tuntuu olevan nii kivat vanhemmat jne..
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.