Hullu ihastuminen: pelottaa ja ahdistaa

Hullu ihastuminen: pelottaa ja ahdistaa

Käyttäjä Abigail aloittanut aikaan 09.09.2014 klo 11:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Abigail kirjoittanut 09.09.2014 klo 11:12

Nyt on pakko päästä avautumaan jonnekkin. En vain jaksa koko ajan pyörittää kaikkea oman pään sisällä ja tämä on ainoa keino minkä keksin jotta pääsen hieman purkamaan!

Heinäkuun lopulla eräs poika tuli juttelemaan minulle, olen siis hänet tuntenut nyt yli vuoden mutta silloin hän tuli ekan kerran facessa juttelemaan. Liikuimme siis ennen joissain samoissa porukoissa ja livenä olimme miljoonia kertoja jutelleet.
Näin hänet silloin heinäkuun lopulla pitkästä aikaa ja silloin jo jotain liikahti sisällä, en osaa selittää mitä se oli mutta hurjalta tuntui. Aiemmin siis ei sellaisia tunteita häntä kohtaan ole tullut.
Sen jälkeen kun näimme niin päivät jatku ihan normaalisti ja sitten hän yllättäen ilmestyi facebookissa juttelemaan. Juttelimme silloin yömyöhään asti, varmasti ainakin 6 tuntia ja juttua riitti. Olin ihan ihmeissäni kun hän osoitti kiinnostuksen merkkejä ja siinä vaiheessa pieni toivonkipinä syttyi sisälleni: ehkä hänkin on kiinnostunut minusta!

Aloimme sitten sopia että näkisimme kun hän tulisi lomareissulta ja niinhän me sitten nähtiinkin. Sillä pojalla on aikamoinen pleijerin maine ollut meidän kaupungissa ja kaverit ei yhtää tykänneet että näkisimme koska he olivat varmoja että se poika alkaa heti käpälöidä yms. Mitään sellaista ei tapahtunut. Juttelimme vain sen illan ja mulla oli aidosti mukavaa.

Noh mä muutin seuraavana päivänä toiselle paikkakunnalle asumaan kun lähdin opiskelemaan 300 kilometrin päähän. Juttelimme sitten jonkun verran mutta sitten se alkoi harventua emmekä puhuneet hetkeen. Yllättäen se poika tuli juttelemaan ja kysyi millonolen tulossa kotikaupunkiin ja sovimme että näkisimme.
Me nähtiinkin sitten yhtenä viikonloppuna ja hän tuli yöllä hakemaan mut ja käytiin ajelulla, eikä silloinkaan mitään tapahtunut.

Kolmannen kerran kun nähtiin kahden kesken niin hän otti minua kädestä kiinni ja olihan siinä jo pusutteluakin ja ehkä hieman kiihkeäksikin meni mutta mitään rajoja hän ei ylittänyt.

Olin tässä yksi viikonloppu heillä yökylässä emmekä silloinkaan seksiä harrastaneet ja silloin aloin ajattelemaan että ehkä hän ei ole vain seksin perässä.

En ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja olen hullun ihastunut ja tuntuu että koko ajan haluaisin nähdä hänet. Se poika lähtee armeijaan ensi vuonna tänne samaan kaupunkiin minne minä muutin opiskelemaan.

Mua pelottaa kauheasti että tämä meidän juttu menee pilalle ja että hän ei yllättäen pitäisikään minusta. Mulle on käynyt sillä tavalla niin monta kertaa ja tiedän että romahtaisin täysin jos tässäkin kävisi niin.
Minu itseänikin inhottaa ajatukseni mutta pelkään koko ajan että hän löytää jonkun laihemman, kauniimman ja paremman ja unohtaa minut välittömästi.
En tiedä miten pääsen eroon näistä ajatuksista, koska en mitään muuta haluaisi kun vain olla onnellinen ja sitä olen jos saan tuon miehen lähellä olla!

Minä olen siis -98 ja tämä herra on -96 kun jotain varmasti kiinnostaa.

Käyttäjä lillis kirjoittanut 10.09.2014 klo 08:32

moi.
kaikkihan kuulostaa hyvältä. olet ollu fiksu etkä ole heti antanu jne. pidä sama linja vaan. näytä pojalle että arvostat itsees etkä ole käytettävissä silleen enne kun hän on sinuun sitoutunu!!! rauhassa ootte tutustunu ja jutellu, hieno juttu. pidä sama linja siihen asti että poika on ilmaissu että haluaa sinuun sitoutua. kiirehän teillä ei ole.!! kiva että hän tulee samaan kaupunkiin armeijaan niin teillä on varmaan helpompi nähdä hänen vapaillaan jne. tsemppiä!!!🌻🙂🌻🌻🙂🌻

Käyttäjä Abigail kirjoittanut 11.09.2014 klo 22:05

lillis kirjoitti 10.9.2014 8:32

moi.
kaikkihan kuulostaa hyvältä. olet ollu fiksu etkä ole heti antanu jne. pidä sama linja vaan. näytä pojalle että arvostat itsees etkä ole käytettävissä silleen enne kun hän on sinuun sitoutunu!!! rauhassa ootte tutustunu ja jutellu, hieno juttu. pidä sama linja siihen asti että poika on ilmaissu että haluaa sinuun sitoutua. kiirehän teillä ei ole.!! kiva että hän tulee samaan kaupunkiin armeijaan niin teillä on varmaan helpompi nähdä hänen vapaillaan jne. tsemppiä!!!🌻🙂🌻🌻🙂🌻

Kiitos paljon tsempistä!! 🙂