Henkinen pahoinvointi keskenmenon jälkeen
Sain ensimmäisen kolmanneksen lopulla keskeytyneen keskenmenon, joka todettiin ultrassa. Tyhjennys oli sairaalan osastolla. Pienelle piirille oltiin raskaudesta kerrottu. Voinnin kysely loppui oikeastaan tuohon tyhjennykseen. Ne, joille omatoimisesti kerron kuulumisistani, eivät juuri ota kantaa ja kertovat omia juttujaan siihen, esim vauvastaan.
Mies ei jaksa kuunnella, hänestä kieriskelen turhaan synkkyydessä. Pitäisi reipastua ja päästä eteenpäin ja olla ajattelematta asiaa. Uhkailee myös erolla jos en pääse eteenpäin.
Toimintakykyni on huono, pystyn jokusen asian päivässä toteuttamaan. Ensi viikolla pitäisi mennä töihin.
Olen yrittänyt miettiä, mistä perheemme saisi apua, mutta sellaista tahoa, joka tarjoaisi tarvitsemamme apua suhteellisen nopeassa aikataulussa ei taida olla. Keskustelua on itsellekin ollut vaikea saada. Systeemi on luotu niin että läheisten tukevat, mutta minun läheiset ei enää jaksa tai osaa.
Päätä särkee ja kaikki tuntuu vaikealta ja hitaalta, myös kirjoittaminen. Satutin tänään itseäni useita kertoja kun olin yksin, olo on niin kurja ja huono omatunto kun ei toivo ja pelottaa jos mies lähtee. Vähän pelottaa että päänsärky liittyy siihen.