halu miellyttää ihmisiä
hei kaikille.
tuossa otsikossahan tuo suurin ongelmani onkin,ikinä en olisi uskonut että tuommosesta asiasta voi tulla suurikin ongelma joka tuntuu pilaavan koko elämän.
eli minä olen herkkä ihminen,minä olen hyvä ihminen.haluan auttaa muita ja en kestä yhtään negatiivistä arvostelua.ongelmanahan on se että olen liikaa,yritän liikaa. teen kaikkeni että miehelläni,lapsillani,anopillani,ystävilläni ja tutuillani on hyvä olla,teen kaikkeni että minusta tykätään.mutta sekään ei riitä.teen aivan kaikkeni,silti jokainen arvostelee ja kokoajan kertoo kuinka huono olen.tunnen joka päivä rakkaiden ihmisten seurassa olevani aina se alempi arvoisempi.en osaa hoitaa lapsiani,en kotiani,en eläimiäni,en mitään..muiden mielestä. itseni mielestäni hoidan asiat ihan hyvin,tietenkin puutteita on mutta kuitenkin hoidan.miksi mikään ei riitä kenellekkään? olen kurkkuani myöten arvostelua,jos joku ohjaa tekemään asian toisin kun itse teen ja teen toisin niin sekään ei ole oikein eikä hyvin. yritän kokoajan olla välittämättä siitä mitä muut sanoo mutta se ei näytä onnistuvan,päässäni pyörii ihmisten kommentit ja tunnen olevani erittäin epäonnistunut ihmisenä. tunnen todellakin että minulta odotetaan liikaa. minä teen kaikkeni,minä yritän parhaani.mitä ihmettä minun pitää tehdä että jollakin etes olisi hyvä mieli. minusta kohta tuntuu että en kestä enää ihmisiä vaan muutan yksin erakkona jonnekkin metsänkeskelle.
mä en oikeasti kestä tätä,mä en tiedä mikä mulla on. minne on hävinnyt kaikki ilo elämästä?minne on hävinnyt kyky rakastaa ja välittää itsestään ja muista? minne on hävinnyt kaikki,kaikki minusta?
ihan oikeasti.mä en enää jaksa.
kiitos kun sain kirjoittaa etes tänne, ette te tietenkään voi auttaa ja ette ehkä ymmärräkkään mutta pääasia on nyt se että kirjoitin.☹️