Hei. Kirjoitan tänne nyt ekaa kertaa kun luulen että löysin nyt itselleni salaisen reitin omaan maailmaan.Olen rapiat 50v nainen jolla ihanat jo omillaan olevat lapset ja puoliso joka enemmän sopii kaveriksi kuin puolisoksi. Reiluun kymmeneen vuoteen (jolloin hän katosi omille teilleen vuorokaudeksi,eikä ole mitään selitellyt) meillä ei ole ollut minkäänlaista ”sitä” toimintaa ei millään lailla. Olen kyllä pyytänyt,anonut,rukoillut,kiristänyt mutta en enää ole muutamaan vuoteen jaksanut edes sitä.Hän ei edes halaa spontaanisti ja iltaisin vain nopea öitä suukko on ainoa asia enää jolloin edes huulet hetken koskettaa. Itse Rakastan halata,läheisyydestä ja lämmöstä,asia minkä moni joka minut tuntee (harva,sillä eristäydyn).Hän vain selittelee kaikenlaista mutta koskaan ei asiat muutu vaikka itkin jo kivusta. Nyt itken sisäänpäin usein yksin kun päälleni lyö hirvittävä kaipaus päästä tiukan turvalliseen hellään miehen syliin ja tuntea se lämpö. Ei vaikka naiskavereitani halaan ei se korvaa sitä mitä kaipaan se tuntuu muuten vain hyvältä.<3
Minulta on kysyneet niin lääkärit,psykologit kuin psykoterapeuttikin että miksen eroa. En voi,en voi aiheuttaa sitä kipua lapsilleni tai miehelleni…. yritän vain elää päivät toivoen mutta turhaan,sen jo tiedän itsekin. Kaikki minuan kanssa tästä keskustelleet ovat sanoneet että olen liian kiltti,no voin olla….. muille .. mutta en itselleni. Auttoi kun sain nyt hiukan kirjoitettua tänne salaa kun hän on hetken poissa kotoa,joka on minulle harvinaista onnea. Epäilen hänen kontrolloivan minun somemaailmaanikin niin facessa kuin s.postitkin.Hänellä on salasanat koska eihän koskaan tiedä jos jotain sattuu…. kuulemma. Tästä hän ei tiedä ja toivottavasti ei koskaan saa tietääkkään,sen verran olen opetellut että osaan poistaa selaushistorian =) Onko muita jotka kärsii täsllaisesta ongelmasta ja miten te selviätte tästä. Itselläni alkaa jo voimat uupua elää tätä kaksoiselämää sisällä ja ulkona 😭
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.