Ex-kaveri narsisti?

Ex-kaveri narsisti?

Käyttäjä apuakaipaava99 aloittanut aikaan 20.09.2022 klo 22:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä apuakaipaava99 kirjoittanut 20.09.2022 klo 22:01

Hei!

pakko päästä purkamaan omaa pahaa oloani edes johonkin jossa uskon että voisin saada apua.

Tilanne on tämä. Lakkasin olemasta yhden henkilön kanssa väleissä kokonaan, koska hänen ainoa elämännautintonsa lähti juoruilusta ja draamasta.- Eli draamalle niin sanotusti.

Ei kauaakaan kun hän alkoi vetää ulkopuolisia tähän asiaan mukaan mikä musta tuntuu pahalta, koska tämä ei kuulu millään tavalla heille tai ole heidän asiansa. Olen kaikille ulkopuolisille jopa sanonut että asiaan ei liittynyt mitään draamaa. 

Hän on jatkanut tätä menoa, keksii jopa jokaisesta somepostauksestani ”jotain missä vittuilen hänelle tms” vaikka kyseessä olisi kuva kissastani. 

Pahin asia tähän mennessä on se että tämä henkilö on kajonnut autooni ja puolisoni autoon tunkien ruuveja renkaisiimme (tästä pihan valvontakameran kuvat.) 

Pohdin tässä lähinnä koska hänellä on narsistisia piirteitä ja tykkää ylimääräisestä draamasta jotta voi uhriutua, että onko minun millään tavalla järkeä lähteä tekemään rikosilmoa?  

Mitä teen? Olen asian kanssa aivan loppu enkä jaksa taistella näin aikuisiällä toista aikuista vastaan joka käyttäytyy kuin vasta murrosiän saanut teini…