Eronnut väkivallan vuoksi
Eli tilanne on tämä. Olen aiemminkin kirjoittanut tänne mieheni väkivaltaisuudesta, sitä ei tapahdu usein mutta aina kun tapahtuu, niin suurella raivolla.. Muutamia viikkoja sitten mieheni sai taas raivokohtauksen, koska oli mustasukkainen kun juttelin ihan niitä näitä vain toisen miehen kanssa. Otti kiinni ja heitteli ja huoritteli. Uhkasi vielä tämän miehen jopa ampua…
Se oli viimeinen niitti. Otin eron, ja sitäkään en uskaltanut yksin hänelle ilmoittaa. Otin ystäväni mukaan. Nyt mieheni on asiasta niin pahoillaan, lupaa muuttua, haluaa tulla luokseni kokoajan kylään (asun jo muualla). lupaa myydä aseensa ja on nytkin niin mukava ettei koskaan ennemmin ole ollut.
Kyllähän mä miestäni rakastan, mutta en voi unohtaa menneitä tekoja, enkä ainakaan tätä viimeistä, jonka seurauksena jalkani oli paketissa… Mutta silti mielessä pyörii ajatus että pitäisikö mies ottaa takaisin, kun hän on niin masentunut ja lupaa muuttua… Vai onko se vain sanan helinää. hän on sen luvannut jo niin monta kertaa. käykö siinä vain niin, että hän saa uuden aiheen väkivallalle *kun silloinki eroa hait…*
En kyllä kestäisi enää yhtäkään sellaista tilannetta, enkä sitä että mun postit, puhelin jne pengotaan.. Jos voisin olla varma että hän muuttuu, asia olisi eri. ottaisin takaisin.
Onkohan se kuitenkin niin, että tällaiset ihmiset ei muutu. Mä olen täydellisessä lukossa enkä osaa ajatella järkevästi. Siksi kirjoitan tänne, että ihmiset kirjottaisi omia kokemuksiaan vastaavasta, voiko pahasti narsistinen ihminen muuttua? Sitäkään riskiä en haluaisi ottaa, että ensi kerta väkivaltaa voi olla pahimmassa tapauksessa viimeinen…
😯🗯️