Hei, en tiedä, miten tätä purkaisin, nyt tuntuu vain niin pahalta, etten voi olla kirjoittamatta.. Elämäni hajosi reilu vuosi sitten, tuli avioero, jonka jälkeen saan olla äiti lapsilleni vain osan ajasta, enkä tiedä vieläkään, miten kestää.. ensin oli viikko/viikko-systeemi, sekin tuntui jo vaikealta, nyt vaihdoimme sen 2 vkoa kerrallaan lasten toivomuksesta. Ymmärrän lasten kannan, viikko menee niin nopeaa, mutta en olisi itse halunnut näin pitkää aikaa. Mielessä vain pyörii, mikä äiti minä olen, ilman lapsiani? Tottakai isäkin on lapsille tärkeä, ja aika hänen kanssaan ja olen onnellinen, että isä heitä myös pitää enkä missään nimessä halua sitä vaikeuttaa. En vain itse kestäisi olla heistä erossa niin kauaa. Taistelen edelleen erosurun kanssa ja tiedän, että minun pitäisi päästä jo tämän asian kanssa sinuiksi ja tämä ”lapsivapaa” aika olisi hyvä käyttää uuden elämän eteenpäin viemiseen, mutta rahatilanteeni on niin tiukka, etten pysty käymään missään, joten istun kotona kaiket illat ja suren pieleen mennyttä liittoa. Liikaa mietin myös kaiken päättämistä, olen monesti miettinyt, kuinka toimisin, ja tiedän, ettei se todellakaan ole tervettä. Söin alkuun masennuslääkkeitä, mutta lopetin ne, enkä halua aloittaa niiden käyttöä uudelleen. Järjellä tajuan, että tämän suremisen pitäisi jo loppua, märehdin ihan liikaa menneitä, mitään niille ei enää voi tehdä. Kaverit kehoittaa laittamaan nettiin profiilin, että saisin jotain ”säpinää”, mutta millä pystyn mitään uutta aloittamaan, kun olen edelleen kiinni vanhassa? Tarvisin kipeästi vertaistukea, toivottavasti täällä olisi myös muitakin, jotka eivät meinaa saada elämästä kiinni eron jälkeen. Vai olenko ainoa surkimus, joka ei osaa päästää irti.. ?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.