Eroko ainut mahdollisuus.
Aloittaja: Lannistumaton
Avomieheni jossain lenkillä, lähti suoraan navetalta,omista töistään. Kiukkuisena taas kerran! Kostona minulle kun läsnäoloni ja puheen ”vituttivat”. Niin tuttua ja raivostuttavaa, asioita ei pysty keskustelemaan, kaikki riidat vain kasaantuvat puhumattomina ja kun hänen mielialansa jonkun päivän päästä muuttuvat hän pistää kaiken vain villaisella. Lapset kärsivät, vaikka ovat vasta 4 ja 8 he tietävät kyllä mikä vaihe taas on menossa.
Kaikki on niin yksinkertaista, kaikki syyhän on taas kerran minussa! Riita alkoi jo pääsiäisenä ja on kytenyt siitä asti.Lämmintä pesuvettäkään ei saatu tässä huushollissa tänäiltana koska minä olen niin s..tanan tyhmä etten tajua että kylmä vesi on ihan lämmintä ja tulta en saa itsekkään sytyttää kattilaan koska joku hana on kiinni jne.
Ai mistä riita tuli? No olin sopinut jo aikapäiviä että menen oman aikuisen poikani kanssa äitiäni katsomaan koska olimme nähneet viimeksi jouluna. Aloin kiireellä tehdä nopeaa pääsiäisateriaa että pääsisimme matkaan poikien kanssa ,avomieheni ei äitini luo tule vaikka on pyydetty.No siis siinä kiirehtiessäni mieheni keksi että hänen äitinsä joka asuu 200 m päässä ja käy viikottain ja jopa päivittäin meillä, pitäisi kutsua syömään juhla ateriaa. Kun aloin selittää että käykö huomenna kun nyt ei millään ehdi, mies raivostui ja sanoi” lähden sitten lenkille enkä tule syömään ja senjälkeen lähden yksin ajelemaan ja olen kokopäivän reisussa. Oli lenkillä, ei tullut syömään jne… Nyt kaikki mitä sanon tai teen vituttaa… En oikein jaksaisi..Hän tekee usein tällaista eikä suostu puhumaan minulle, eikä lähde mihinkään keskustelemaan…