Eroko ainoa vaihtoehto?

Eroko ainoa vaihtoehto?

Käyttäjä äippä73 aloittanut aikaan 14.07.2015 klo 09:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä äippä73 kirjoittanut 14.07.2015 klo 09:12

Olemme uusperhe,olleet yhdessä nyt reilu 10 vuotta.Aina ollut vaikeaa omien ja miehen lasten kanssa,jotenkin mies ei koskaan ole tullut toimeen minun lasteni kanssa,nyt heistä asuu kotona enää yksi.no menneitä ei voi enää muuttaa..mies on pari viiime vuotta juonut,pikkuhiljaa enemmän.joka ilta menee muutama olut,viikonloppuisin enemmän.raivostuu helposti pienistäkin asioista.
Minusta olemme enää kaverit jotka asumme yhdessä,itsellä on jotenkin voimat niin loppu että ratkaisun tekemeninen tuntuu mahdottomalta,minulla ollut joskus keskivaikea masennus ja samankaltaisia oireita ollut ilmassa jonkin aikaa.Jouduin työttömäksi helmikuussa ja siitä asti jonkinlainen ahdistus on ollut päällä.Pelkään miehen raivareita,valvon yöllä ja odotan/pelkään räjähtääkö..haikailen menneeseen kun lapset oli pieniä,tekisin kaiken toisin jos saisin tilaisuuden.Olen niin kiinni rahallisesti miehessä,että senkin takia ratkaisu on vaikeaa.Joudumme olemaan varpaisillaan miehen ollessa kotona,että hän ei vaan hermostu.En enää jaksa tällaista,
toivottavasti joku jaksoi lukea,sekava teksti ☹️😭

Käyttäjä EronnutNainen kirjoittanut 14.07.2015 klo 22:48

Kyllä jaksetaan lukea. Paljon haleja sinulle. Sinun kannattaa vierailla tällä sivulla:
http://www.al-anon.fi

Vertaistukiryhmä oli varmaan hyvä paikka, käy paikalla katsomassa.

Käyttäjä äippä73 kirjoittanut 20.07.2015 klo 09:06

Kävin lukemassa tuolla Al anon sivuilla.Kiitos vinkistä.
Mieshän ei omasta mielestään juo liikaa,ei ikinä myönnä sitä.Mennyt viikonloppu oli aikalailla vaikeeaa,mies ei puhunut minulle mitään kokoaikana.eikö puhumattomuus ole henkistä väkivaltaa jos mikä?olen pyöritellyt kaikkea tässä viime päivinä ja tuntuu ettei ole muuta vaihtoehtoa kun muuttaa pois.en jaksa keskustella ja pyöritellä asiaa enää,jos vaan pakkaisi tavarat ja lähtisi lasten kanssa.voisi taas hengittää vapaasti☹️