Ero ja uudet kuviot
Ajattelin kirjoittaa jos jotenkin helpottaisi.
Eli eron ykkösvaihe meneillään ja eron syy vaimon pettämiset valheineen. Vaimo myöntänyt
jonkun pettämisen mutta hänen mielestään ne ei ole eron syy vaan jäävuoren huippu.
Olkoot sitten niin, mutta jokatapauksessa hän uskotteli lapsilleen ja minulle että ei mitään miestä enää
vaivoiksi ota ja haluaa eron käsitellä rauhassa. Nyt kumminkin kuulin että sillä on mies ja itsekkin myönti.
Mies on sen tyypin kaveri jonka kanssa petti mua ennemmin. Joudun työn puolesta joskus tekemisiinkin
tyypin kanssa ja olen aika hajalla että miksei voinut odottaa että ero olisi asiallisesti käsitelty. Vaimo sanoi
ettei ole miestä etsinyt ollenkaan ja se vaan tuli tohon. Että itsekkin ihmettelee ja tosiaan kun vielä sen toisen kaveri. Tämä mies myös eronnut vuos sit kuten se salarakaskin. Toistensa suhteista vaimoon ei
luultavasti tiedä kun tämä sen salarakas. En ole mustasukkainen tai roiku vaimossa mutta tuntuu äärimmäisen loukkaavalta kaikki hänen toimet. Olisi voinut edes nyt eroaikana kunnioittaa minua ja lapsia. Vanhemmat lapset kuulivat tästä nyt ystävältään. Lapset ei halunneet olla enää kuukausiin äidin
kanssa tekemisissä johtuen tapahtuneista. Äiti ei ole heiltä anteeksi pyytänyt mitään missään vaiheessa
Vaan sanonut että tämä kaikki on molempien syytä ihan täysin. Viimmeisten viikkojen aikana pyyteli minua apuihin uuden asunnon laittoon. Tunnen itseni hyväksikäytetyksi, miksei työllistänyt tätä miestään. Kysyinkin sitä mutta ei ollut muka kuvioissa vielä. Tässä viime viikkoina saatiin lasten väliä häneen jo
hieman paremmaksi mutta nyt kun kuulivat asiasta niin sanoivat että ei ikinä enää halua olla sen kanssa tekemisissä kun pakolliset kuviot ja se sen mies on ilmaa aina. Vaimolle sanoin että tietääkö miten lapset
Suhtautuu kun kuulevat että oot toiminut taas toisin kun heille lupasit? Sanoi että kyllä mutta tää on hänen elämä ja näin nyt vaan käytiin ja itsekkin ihmetteli naureskellen. Lisäsi sitten että mitä se hänen elämä enää mulle kuuluu? No eihän se toki kuulukkaan mutta lapsia murehdin.
Tässä sitä pitäisi vaan väleissä olla että lopullinen ero hoituisi edes jotenkin sitten.