Ero alkoholistista, miksi tämä on niin vaikeaa?
Moikka,
Erosin noin 3 viikkoa sitten alkoholisti miehestäni. Hän meni suhteemme aikana hoitoon ja oli puoli vuotta selvinpäin, mutta ratkesi. Kaikki palasi ennalleen, se kaikki sama paska. Päätin, että en jaksa enää kärsiä, en halunnut menettää elämääni. Nyt kuitenkin eron jälkeen tuntuu siltä kuin olisin sen menettänyt kuitenkin. Vaikka en halua palata exäni kanssa yhteen, tuntuu kuin tämä ero olisi maailmanloppu. Ajattelin, että tämä ei olisi niin vaikeaa, koska hän on ollut suurimman osan suhteestamme minulle hirveä ja olen ollut aivan paskana. Mutta tottakai näin eron hetkellä ne pienimmätkin hyvät asiat nousee ajatuksiin ja suunnaton ikävä valtaa mielen.
Aluksi tunsin olevani helpottunut tilanteesta. En joutuisi enää pelkäämään ja vahtaamaan toisen tekemisiä. Mieli kuitenkin muuttui heti seuraavana päivänä, kun näin exäni eräässä ravintolassa juomassa muutamien naisten kanssa. Maailmani romahti jo silloin… exä vaan juo ja hoitelee uusia naisia kun minä makaan sängyn pohjalla miettimässä, että miten selviän tästä koskaan. Hän on myös jatkanut juomista ja tiedän että uusia naisiakin on ollut lisää. Ja tänään se tapahtui taas… uusi isku vasten kasvoja. Miten musta tuntuu että näitä tulee nykyään joka päivä? Näinkin vakava asia kuin instagram kuva. Ex-mieheni lisäsi siis instagram kuvan Thaimaan lomaltaan missä on onnellisesti eron jälkeen 🙂 🙂 … kuvaan on tietenkin kommentoinut hänen entinen säätönsä ja mieheni vastannut flirttailevasti takaisin. Jopa tälläinen asia lamauttaa minut täysin. Haluaisin olla vahva ja elää omaa elämää myös lomaillen ja uusia miehiä naurattaen, mutta ei. Minä en pysty. Ja se, että mieheni pystyy siihen on minun mielelleni tällä hetkellä todella kova paikka. Tuntuu että joku repii sydämmen rinnasta irti. HALUAN ETTÄ JOKU REPII EXÄLTÄNIKIN SYDÄMMEN IRTI. Miksi hänelle ei voi olla niin paha olo kuin minulla… miksi minä joudun kärsimään edelleen kaikesta??