Epävärma tulevaisuus ja epäluuloisuutta
Hei kaikille! Olen 39v nainen ja mulla ollut useasti elämässäni toistuvia masennuskausia,lääkitys on säännöllinen.Olen ollut avoliitossa n.5vuotta.Itse olen saanut menneisyydessä useasti siipeeni,äiti ei rakastanut,isää en ole koskaan nähnyt,ei ole halunnnut mua tavata,koko yläasteen ajan kiusattiin,kun musta tuli sillon niin ujo ja hiljainen.Menin nuorena naimisiin,mies olikin alkoholisti,olin kai liikaa tottunut huonoon kohteluun sillä sitä yhteiseloa kesti 10v.Tämä nykyinen avomies on vaan jostain syystä kestänyt mua kaikki nää viime vuodet.Hän on kohdellut mua huomattavasti paremmin kuin aiemmat mieheni.Suhdettamme on haitannut minun epäluuloisuus,kova menettämisen pelko ja miehen haluttomuus jota ollut alusta asti,sanoo sen johtuvan stressistä,väsymyksestä,hänellä ollut välillä ahdistusta kun ei ole töitä tiedossa ja on asuntolainaa yms.Nyt hän on opiskellut.Oli pari päivää sitten kauhea riita,sain jostain aihetta epäillä,et hänellä on suhde koulukaveriin.Ahdistuin aivan kamalasti,loppupäivä meni mulla itkeskellessä.Olen siis kyllästynyt epävarmuuteni ja niin on miehenkin,ei jaksa uskoa oikein,et voisin muuttuakin,koska selkkauksia ollut puolen vuoden aikaan paljon.Suunnittelin jo eroakin.Hän sanoi,ettei voi pakottaa mua jäämään.Mies ei halua enää lähteä parikäynnille..😯🗯️