epävarma suhteesta

epävarma suhteesta

Käyttäjä äiti 25v aloittanut aikaan 17.06.2013 klo 09:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä äiti 25v kirjoittanut 17.06.2013 klo 09:31

olen 25 vuotias nuori äiti ja minulla on 5 vuotias tytär. ja minulla on vuoden nuorempi mies. olen tosi masentunut koska minun mieheni kohtelee minua huonosti joka päivä ja minulla on tosi paha olo koko ajan itken usein koska mieheni kohtelee minua niin kuin minua ei olisikaan ja teen kaikki yksin hoidan lapsen, siivoan, laitan ruokaa, tiskaan, pesen pyykit ja käyn kaupassa. tuntuu niin kuin olisin miehelleni joku taloudenhoitaja en mitään muuta. ja minusta tuntuu että onkohan miehelläni joku toinen nainen kun se ei enää voi edes katsoa minua jos vaikka käydään saunassa ja välttelee minua jatkuvasti minä en tiedä mitä tekisin. eikä mieheni kanssa voi keskustella mistään kun ei halua puhua meidän asioista. ei halua edes seksiä minun kanssani. minulla on itsetunto ihan nollassa kun tuntuu siltä että oon mieheni mielestä ruma koska ei halua minua enää eikä voi edes katsoa minua. olen aina kaikki tehnyt mieheni eteen en tiedä kauanko jaksan tätä mitä minun pitäisi tehdä. ei mieheni enää oikein puhu minulle mitään. 😭

Käyttäjä Susi jo syntyessään kirjoittanut 23.06.2013 klo 17:20

Kuulostaa pahasti siltä, että suhteenne on kuollut. Kyllä miehelläsi on toinen, jos seksi loppuu eikä hellyys ja läheisyys jatku, niitä haetaan sitten muualta. Yhteinen lapsi pitää hänet kahleissa ja siksi hän kohtelee sinua huonosti. Pysähdy hetkeksi miettimään mikä on sinulle tärkeää ja parasta, haluatko marttyyriksi vai haluatko olla onnellinen ja tee ratkaisusi.