En taida enää jaksaa, kun aina petetään
Todella hienoa huomata, että on olemassa tällainen foorumi. Se, että olisinko koskaan uskonut tällaiseen turvautuvani onkin sitten eri juttu.
Taustatietona tähän, että seurustelin useita vuosia miehen kanssa, joka järjestelmällisesti petti ja sen tiesinkin ja aina annoin anteeksi. Lopulta erosimme, mutta jonkinlaiset välit säilyivät.
Meni pari vuotta ja uskoin, etten pysty koskaan luottamaan kehenkään ja ikäkriisikin alkoi painaa päälle, kun kuitenkin jonain päivänä lapsiakin haluaisin.
Tapasin täydellisen miehen, olin aivan onneni kukkoilla, uskoin, että hänen tulonsa elämääni on palkinto kaikesta aiemmasta kärsimyksestä.
Vielä viime lauantaina kaikki oli hyvin, puhuimme tulevaisuudesta ja muutenkin kaikki oli kuin ennenkin. Lähdimme baariin, jossa seuraamme lyöttäytyi heti nainen, anteeksi kielenkäyttöni, mutta luokittelen hänet pubiruusuksi. Yhtäkkiä mies jätti minut, jätti minut yksin vieraalle paikkakunnalle eksyneenä. Aamulla onnistuin pääsemään hänen asunnolleen ja siellä he olivat tämän naisen kanssa.
En usko, että koskaan selviän tästä, itsemurha-ajatukset ovat pelottavankin vahvoja. Olimme puhuneet miehen kanssa paljon ja hän aina vannoi, ettei koskaan pettäisi. En olisi koskaan uskonut hänestä tällaistä. Koko suhteemme oli valhetta ja minä sinisilmäisenä uskoin kaiken.
Minulla on paljon ystäviä ja olenkin puhunut heidän kanssaan taukoamatta, mutta ei kukaan voi ottaa tätä tuskaa tai tapahtunutta pois. Eilen kävin lääkärissä ja sain ahdistukseen lääkkeitä, niidenkin ottaminen pelottaa, koska olen aina pitänyt itseäni vahvana.
Miksi minulle käy aina näin? Miksi minulle on tarkoitus antaa vain pahaa mieltä ja tuskaa? Miksi tästä pitäisi päästä yli ja jatkaa elämää, koska pian taas joku satuttaa.
En vain taida enää jaksaa, vaikka se onkin niin kovin surullista.