En pysty irtaantumaan suhteesta
Olen jo aiemmassa ketjussa vuodattanutkin tästä sekametelisoppa suhteesta,
https://www.tukinet.net/keskustelu/viesti.tmpl?grp=58;mid=50220
johon vain jatkoa seuraa. Tai loppua.
Selvyyttä asiaan nyt sen verran, ettei mies tahdo seurustella, muttei myöskään lopettaa tätä ”suhdetta”, kun taas minä en halua/pysty jakamaan miestä, jos hän tahtoo olla sinkku. Sanoinkin siis jo hänelle, etten pysty enää jatkamaan hänen kanssaan.
Ensin mies on suunnilleen ”ihan sama”-fiiliksillä eron suhteen ja kohta taas itse haluaa nähdä tai saada minut luokseen ja lepertelee taas tien sydämeeni. 😞
(Olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, mahtaako mies olla narsisti, kun välillä on niin kuin ei välittäisi yhtään ja satuttaa todella pahasti, mutta kun lähden, niin sitten näytetään se rakastavainen ja hellyyttävä puoli.)
Vaikka kuinka aina päätän, ettei tästä tule mitään ja satutan vaan itseäni ja se on loppu nyt, en kuitenkaan pysty ikävältäni pitämään itseäni tarpeeksi lujana, jos mies soittaa ja haluaa nähdä tai kysyy haluanko tulla hänen luokseen, palaan hänen luokseen. 😞 Tuntuu, että olisi paljon helpompaa lopettaa, kun mies tekisi jotain todella pahasti väärin ☹️
Miten pystyisin ottamaan itseäni niskasta kiinni, etten aina uudelleen ja uudelleen kuvittelisi asioiden muuttuvan ja kipittäisi takaisin tähän hetken onneen? Ymmärrän satuttavani itseäni pahemmin mitä pidemmälle tämä vie, mutta tuntuu että olen täysin voimaton! ☹️