En kaipaa läheisyyttä mieheltäni

En kaipaa läheisyyttä mieheltäni

Käyttäjä nosuvimoi aloittanut aikaan 16.10.2024 klo 10:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä nosuvimoi kirjoittanut 16.10.2024 klo 10:58

Valtava ongelma meidän avioliitossa on se, että mä en kaipaa läheisyyttä, mutta mies tottakai sitä tarvitsee! Asia vaivaa häntä suuresti. Mä saan tarvitsemani läheisyyden halaamalla lapsia tai jopa kissoja, sit en enää tarvi miestä siihen. Toki välillä tulee halu kömpiä kainaloon, mut harvoin. Seksiä ilman pärjään loistavasti! Lapset on tehty, tyydyttää voi itsensä helpomminkin, mihin sitä enää tarvitsee.. Kamalasti ajateltu, mut näin mä sen vähän ajattelen. Välillä mietin, että oisko parempi asua sinkkuna niin ei tarttis tämmösestäkään tapella…

Kai muitakin on saman ongelman kimpussa pyöriviä?? Voiko ihminen muuttua vielä tässä vaiheessa kun ikää on kohta 40!? 😬

Käyttäjä Syyspisara kirjoittanut 19.10.2024 klo 12:57

Minulla sama ongelma ja ajoin mies nostaa asiasta äläkän. Nyt siinä pisteessä että mieheni oli työkaverin kanssa miettinyt maksullisiin menemistä. Asia tuli sattumalta ilmi, kun mies oli salaa ostanut kondomit. Ei ollut aikonut kertoa minulle siitä mitään. Olen jo vanhempi kuin sinä, joten vaihdevuodet on tehneet tehtävänsä minulla, masentaa, ei huvita seksit ja vielä sekin kun mies on äksy ja hygienia on alkanut hänellä huonontua. Nyt olen kahden vaiheilla, mitä pitäis tehdä kun toinen jopa suunnittelee maksullisissa käymistä tai syrjähyppyä.