En enää tiedä kuka olen...
Tuntuu, ettei minulla ole ketään kenen puoleen uskaltaisin enää kääntyä. Siksi päädyin kirjottamaan tänne. Minun on niin paha olla, että tuntuu kuin tukehtuisin.
On kuin olisin aivan yksin ajatuksieni kanssa, ilman tukea ja turvaa…
Olen jo useamman vuoden yrittänyt olla pala palalta joku muu ihminen. Pikkuhiljaa muuttanut itseäni ja käytöstäni.
Miellyttääkseni poikaystävääni.
Halunnut saada hyväksyntää ja rakkautta. Olla hyvä tyttöystävä.
Tietenkään siinä onnistumatta… Tuntuu, että olen antanut itsestäni jo kaiken, vai olenko? Se toinen on toista mieltä.
Välillä mietin, että kumpa minulle sattuisi jotain, ihan vaan vaikka pieni onnettomuus, jotta roolimme voisi kääntyä toisin päin. Mutta kääntyisikö se sittenkään?
Ajattelen aina joskus, että välittäisikö se toinen jos minulle sattuisi jotain, huolestuisiko, olisiko hän läsnä ja tukena.
En tekisi itselleni mitään, siihen ei ole rohkeutta, mutta ajattelen sitä vaikeina hetkinä.
En uskalla puhua näistä asioista enää kenellekään, joudun suorastaan valehtelemaan läheisilleni ja ystävilleni, että kaikki on hyvin. Se on raskasta.
Enkä voi puhua poikaystävälleni tunteistani. Uskokaa pois, olen yrittänyt. Mutta hän uskoo/kokee itse olevansa tässä suhteessa se uhri ja petetty, syrjitty, joten eihän minulla ole mitään oikeutta puhua omasta pahasta olostani, kun minun pitäisi keskittyä parantamaan hänen oloaan.
En tiedä miten voisin asiaa ratkoa. Rakastan häntä ihan älyttömästi, mutta totuus on, että hänen kanssaan olen ollut onnellisin ikinä, mutta myös onnettomin…
Haluan hänelle vain hyvää. En vain millään osaa olla tarpeeksi hyvä. Enkä enää tiedä miten pitäisi olla, kun olen jo liian kauan yrittänyt olla mieliksi ja vaiennut omista tarpeistani. Niistä puhuminen ei ole enää millään tasolla helppoa…
Olen itse antanut tilanteen mennä näin pitkälle ja olen kohta ihmisraunio…
Tämä on toki vain minun tämän hetkinen olotilani, olen todella surullinen.
Olen tietysti myös itse vaikuttanut siihen miksi minun asemani on tämä, en ole itsekään ollut täydellinen. Mutta tuntuu silti, että en ole ansainnut näin kovaa kohtelua.
Mutta alistun helposti, koska pelkään asettua toista vastaan ja pelkään vain pahentavani tilannetta…
😞
Yritän siis piilottaa sisimpäni ja olla joku muu, mutta missä minä olen?