Elämänhalu hukassa....
Kirjoitan ensimmäistä kertaa mihinkään nettiportaaliiin, mutta tällä kertaa tuntuu etten selviä tästä pahasta olosta itsenäisesti.
Olo on niin kamala, ettei ole elämänhalusta tietoakaan, ja en syytä siitä ketään toista osapuolta…
Tilanteeni on korreloitunut tähän pisteeseen vasta muutama päivä sitten, joten olen vielä ”shokkivaiheessa”.
Tilanteen lyhyt kuvaus on se, että olemme olleet yhdessä noin 9 vuotta, ja meillä on ollut ongelmia niinkuin varmastikin kaikilla pareilla jossain vaiheessa, mieheni muutti työnsä perässä ulkomaille vuodeksi, ja silloin kaikki ongelmat alkoivat..
Olen aina ollut täysin pettämistä vastaan, mutten vain pystynyt olemaan ”täysin yksin” koko vuotta, joten minulla oli pieni ”sekaannus” toisen miehen kanssa, josta kyllä informoin miestäni samantien, ja hän tiesi pelimerkit kun muutti takaisin kotimaahan.
Kävimme pitkän ja kivisen tien tämän asian läpikäymiseksi, ja päätimme kuitenkin jatkaa yhdessä ja halusimme uuden alun sekä yhteisymmärryksessä päädyimme siihen että jotain näin kamaa piti tapahtua että tajusimme toisteme tärkeyden.
Päätöksestämme on nyt noin 8kk, ja mieheni on mielestäni ”käyttäytynyt” paremmin, ja mielestäni elämämme on ollut paljon parempaa kuin aikoihin, olemme puhuneet kaikenlaisista tulevaisuuden suunnitelmista ja eläneet normaalia avioelämää…
Olen huomannut joitan ristiriitaisuuksia hänen puheissaan ja käyttäytymisessään hiljattain ja saimme kuin saimmekin keskustelun avatuksi noin viikko sitten, ja hän sanoi yhtäkkiä että hän ei olekaan pystynyt käsittelemään asiaa, ja hän ei tiedä enää että pystyykö jatkamaan kanssani ja ei haluakaan lapsia vaikka on puhunut siitäkin aiheesta näiden kk aikana todella kuvailevasti (miettinyt tilanteita oma lapsi kainalossa)..
Hän ei kuulemma halua keskustella aiheesta sen enempää, ja aikoo ottaa päivän kerrallaa..Kysyin häneltä, että mitä tämä kaikki 8kk on sitten ollut? Hän sanoi että vaikeina aikoina hänen on täytynyt olla todella hyvä näyttelijä😭
Olen aivan järkyttynyt, ja matto on todellakin vedetty altani, koska itse tämän aloitin mutta kuukausien tuskailun ja kurjuuden jälkeen kaikki tuntui vaan loksahtavan paikoilleen ja hän teki kaikkensa jotta saisin taas onne ja onnellisuuden takaisin elämääni ja hän on itsekin vaikuttanut siltä, nyt minun ylpänä ihmisienä pitäisi siis vain hiljaa odotella hänen seuraavia siirtojaan….😑❓
Kaikki on niin raastavaa ja teennäistä, en saa puhua hänelle aiheesta, mutta joudumme kuitenkin olemaan yhdessä päivittäin ja viettämäämn ”normaalia” arkielämää”
Tulipas aikamoinen vuodatus, ja varmaan osittain epäselväkin, mutta pakko oli vaan saada tämä ajatuksenvirta pähkinänkuoressa jonnekkin, en kestä näitä ajatuksia päässäni
Kiitos ja anteeksi😯🗯️