Elämä romahti tänään..
Kaipaisin niin apua ja vertaistukea tilanteeseeni, eli lyhyesti, mies pettí ja jätti.. Yhdessä kymmenen vuotta ja kaksi niin ihanaa ja rakasta lasta. Jäi ekan kerran kiinni vuosi sitten, silloin päätettiin yrittää vielä pelastaa liittomme, kävimme terapiassa ja kaikki lähti sujumaan paremmin kunnes muutaman kuukauden päästä tilanne oli sama. Siitäkin vielä noustiin ja päätettiin yrittää, ja sen jälkeen mies 8 kuukautta vakuutti, vannoi ja lupasi, että kaikki on kunnossa ja hän rakastaa vain minua, oli ihana ja yritti kaikkensa, että minulla olisi asian suhteen hyvä mieli. Aloin pikkuhiljaa uskoa, että tästä kuitenkin selvittiin ja mies rakastaakin vain minua ja haluaa olla vain minun kanssa ja olin jo antamassa anteeksi, kunnes tänään sitten ilmoitti, että on lokakuusta asti taas tapaillut sitä naista ja haluaa avioeron, tämä tuli minulle aivan yhtäkkiä varoittamatta. Olen aivan järkyttynyt shokissa. Täällä nyt olen vasta valmistuneessa omakotitalossamme yksin lasten kanssa enkä tiedä mitä pitäisi tehdä. Auttakaa joku, mulla on hirveä hätä, miten tästä selviää eteenpäin. Pahinta on, että minun annettiin ymmärtää, että kaikki on hyvin, sitä oikein vakuuttamalla vakuutettiin ja sitten romautettiin elämä kerta heitolla. Miten ihminen kenen kanssa olen ollut 10 vuotta voi tehdä minulle näin, tosi vaikeaa uskoa ja hyväksyä.