Minulla pitäisi olla kaikki hyvin. On ihana aviomies, mukava työ, omakotitalo. Olen saanut elämässä oikeastaan kaiken, enkä silti ole tyytyväinen. Olen ollut masentunut jo kauan. Välillä on tuntunut, että valitan turhasta, mutta totuus on, että en voi ololleni mitään. Puolentoista vuoden aikana olen laihtunut 20 kiloa. Ylimääräistä on edelleen. Kaikki on mennyt parempaan suuntaan, olen ainakin terveempi. En vain riitä itselleni. Elämä tuntuu tyhjältä. Mietin koko ajan, miksi minun täytyy jaksaa. Miksi minun täytyy olla tässä ja hengittää? Mietin itsemurhaa, vaikka tiedän, miten paljon se satuttaisi ihmisiä ympärilläni. Kaikista näistä ihmisistä huolimatta koen olevani totaalisen yksin. Saan paniikinomaisia itkukohtauksia, päätäni puristaa vanne, leuat ovat kireät, rinnassa on ihmeellinen musta möykky, joka ei lähde puhumalla. Olen yrittänyt puhua läheisteni kanssa. He ovat kuunnelleet ja tukeneet minua. Nyt tuntuu, että kaikki on sanottu. Minun elämälläni ei ole enää mitään väliä. On vain niin paha olla. En tiedä, pystyykö kukaan minua auttamaan.😯🗯️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.