Jasse kirjoitti 9.9.2010 10:14
Hei Tiedoton,
Olet täydellisessä shokissa elämäsi murentuessa palasiksi. Vaimollesi tämä on paljon helpompaa, koska hän on valmistellut itseään tähän ilmeisestikin jo hyvin pitkään.
Ikävä lisätä shokkiasi, mutta tuo oman ajan tarve yleensä paljastuu toiseksi ihmiseksi - pettäjä ei vain halua "tuottaa lisää tuskaa" paljastamalla asiaa tai ei halua itse vain paljastua petturiksi. Jätetty yrittää pohtia kaikkea mahdollista, miten tilannetta vielä voisi korjata, mitä itse on tehnyt väärin yms..mutta kaikki on turhaa niin kauan kunnes todellisiin syihin päästää pureutumaan.
Surutyösi eri vaiheineen tulee viemään n. 1-2 vuotta. Tulet kokemaan shokin jälkeen itsesyytöksia, vihaa, surua ja vasta sitten alkaa toipuminen.
Puhu ja kirjoita tuntemuksistasi, pura pahaa oloasi ja kaikesta huolimatta yritä pohtia liittoanne kokonaisuutena kummankin näkökulmasta.
Muista huolehtia itsestäsi -todennäköisesti laihdutkin tässä rytäkässä aika lailla.
Se sattuu niin p...sti - ja silti käsittämätöntä on, että jonain päivänä ei enää satu.
kiitos jasse sanoistasi, en oikeen ole varma mistään. shokissa olen sen tiedostan, ei pysty nukkumaan ruoka ei pysy sisällä laihtunut kolmessa päivässä noin 5kiloa no onhan tässä vielä pari kiloa varaa ennen kuin rupee meneen alipainon puolelle,
mutta se epätietoisuus syistä mitä minulle ei ole kerrottu.
olen 110% varma ei ole kyse toisesta kummankaan puolelta seksi elämässämme ei ole ollut mitään moittimista olemme sen suhteen olleet avoimia,
mikään muukaan ei mielestäni ole vialla talous,työ,lasten kasvatus,harrastukset,
olemme pystyneet puhumaan sekä iloisista että surullisista asioista aina.
mietteisiini on tullut kaikkea järjetöntä mm.kolmenkympin kriisi vaimollani, itse olen tuon mielestäni ohittanut jokunen vuosi sitten, jos sellainen on olemassa, en tiedä tunti kerrallaan mennään.