Hei 🙂🌻
Kiva kuulla Lämminverinen+, että teillä menee hyvin.
Itse elän hyvin ristiriitaisessa tilanteessa: mieheni käytös oli viime talven ja kevään tosi ikävää minua kohtaan. Nyt kesän myötä, kun hän on päässyt puuhastelemaan ulkohommia, tilanne on muuttunut: käytös on hyvää mutta toisaalta olen huomannut hänen olevan hyvin itsekäs; hänen tekemisensä menevät kaiken muun edelle. Sitten, kun hän suvaitsee iltamyöhään tulemaan sisälle, hän automaattisesti odottaa minun olevan seurallinen häntä kohtaan 😳
Jotenkin tämän vuoden perusteella minulle on vahvistunut epäily, että hän sairastaisi kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Tekeminen on maanista ja tekemättömästä tilasta seuraa masennus ( nukkuminen, aggressio jne. ).
Tämä elämä ei ole siis helpottanut, vaikka uskottomuuskriisi on tavallaan ohitettu.
Aiemmin kirjoituksessani jo kerroinkin, että tyttäreni uskoutumisesta: vajaan parin vuoden ajan hän on tuntenut, etteivät pojat kiinnosta häntä.
Miehen uskottomuudesta, joka oli järkytys koko perheelle, on nyt kulunut aikaa kolme vuotta.
Nyt kesän ajan olen ollut, kuin ilmaa hänelle...huomiointi todella vähäistä. Sitä en jaksa pohtia, onko hän jälleen uskoton. Hän tietää, että se tulisi olemaan tämän liiton loppu. Toisaalta hän puhuu elämästä eteenpäin siten, että itsestäänselvästi myös minä kuuluisin siihen kuvioon.
Eli näin menee; vähän niinkuin märkä puu palaa 😭
Mutta sinällään olen tyytyväinen muuten. Elämässäni on paljon muuta sisältöä, enkä pohdi parisuhteemme tilaa jatkuvasti.
Kuitenkin käyn kerran kuussa psykiatrilla: se on osa kroonisista kivuista kärsivän hoito-ohjelmaakin. Siitä on paljon apua minulle ollut ja useat palaset elämässäni ovat loksahtaneet paikoilleen käyntien myötä 😎
Kaikkea hyvää teille muille petetyille 🌻🙂🌻