Moi Mirlat!!!
Niin olen edelleen täällä kaukana kotoa vanhempieni luona.Eli se koti mikä odottaa siellä kaukana on tosiaan 350km päässä.eli minun läheiseni asuvat täällä missä nyt olen.Minulla on siellä muutama ystäväperhe ja appivanhemmat auttelemassa.Mä olen edelleen henkisesti väsynyt,mutta kyllä mä välillä lapsia hoidan.Onneksi on noi apukädet tos vieres,vielä.Sehän se täs pelottaa kun kotiin menen on siellä hiljaista kun ei ole se tuki ja turva paikalla.Mä olen aina ollut sellainen persoona,että en lähde helposti seuraa etsimään ainakaan ravintoloista,muutenkin tuntuu,että en ehkä ole valmis uuteen suhteeseen.Kuinka kauan sinulla meni toipua erosta?Kerroit myös löytäneen uuden rakkauden,kuinka pian erosi jälkeen?Mulla on todella kova hellyyden tarve ja viime yönäkin näin miehestäni ja itsestäni eroottisen unen,jonka tietysti tekstasin heti miehelleni.Hän vain sanoi,että ei tiedä mitä osaisi sanoa uneeni.Sanoi miehelleni,että en jaksa enää tätä ja haluan hänen hoitavan sotkunsa.Pelkään menettäväni terveyteni.Mieheni totesi,että antaa sitten asian mennä vielä omalla painollaan ja katsotaan sitten kun olen valmis...en luvannut laittaa mitään nimeä papereihin.Hän sanoi ok hän sitten saa vapaa kädet hoidella asioita.Mitä minun nyt kuuluis tehdä, sanoa vai olenko hiljaa???
Ensi vkolla menen psykologin juttusille.Nyt olen huomannut sen,että jos puhun mieheni kanssa asiasta paljon...niin olen aivan kuitti seuraavan pvän.
Kyl tämä ottaa hermojen päälle.Olen Ollut aika paljon miehessäni kiinni,minkä hän myönsi minulle.Mutta senkin asian selvitin hänelle,että ennen kun tapasin mieheni,olin avoliitossa väkivaltaisen alkoholistin kanssa,sitten tulit sinä ihmepelastaja.Ennen en ollut tuollaista ihmistä tavannut,rauhallinen ja mukava mies.Ensin en edes uskaltanut antaa puh nroa,vaan mieheni soitteli ja kyseli minun kuulumisiani ystäväni kautta.Sitten koitti se pvä,jolloin annoin puhelin nron ja se oli sillä selvää olin rakastunut korviani myöten mieheeni.Muutin mieheni kotiseudulle ja jotenkin jäin siihen hänen turvallisuuden ja rakkauden tunteeseen kiinni,että aloin elää hänen kautta elämääni.Olen tietysti saanut vakinaisen työpaikan,mutta en osannut alkaa itsenäistymään vaan tarvin miestäni aika monessa asiassa.Sitähän minulle siinä laatimassaan kirjeessä valittaakin,että on hemmotellut minua 12 vuotta,mikä on todella kärjistetysti sanottu.Nyt tämä uusi nainen on kahdesti eronnut ja joutunut olemaan itsenäinen,mikä tietty viehättää miestäni.Mies kyllä sanoi,että heitä se lista jo roskiin...mutta minkäs teet kun se saa itsetuntoni aivan nolliin.Minun mieheni ei osaa olla edes kovin inhottavakaan nyt vaan sovitteleva persoona.Minä se enemmän kiehun.Aina tulen olemaan jotenkin häneen sidoksissa kun on noi yhteiset tytöt.Miten sinä koet sen kun ex-miehesi tulee lastanne hakeen,tapaamaan?Koitko sinä valtavaa hellyyden tarvetta kun olit yksin??Miten elämä voi yhtä´äkkiä heittää näin paljon kuperkeikkaa???Mieheni sanoi,että ei ole myymässä taloa,eli sen ostaa hän tai minä.Minun tuloillani ei vain pysty kovon pitkälle pitämään sitä taloa.Mies oli laskenut,että hän pystyy sen pitämään.Kaiken huippu on,että hän muuttais sen uuden naisen kanssa siihen,oksettaa koko ajatuskin!!Minä olen itse nyt hoitovapaalla vielä reilu vuoden.Mies lupasi siihen asti hoidella lainoja ja yhteisiä kuluja,on se aika armeliasta ja sitten vetää matto alta ja viedä koko talo uuden rakkaan kanssa.Tulihan taas turistua asioita..nyt en jaksa enempää!!kirjoittelehan