Moi!
Mulla on nyt pienoinen kriisi anopin kanssa.Kaikki alko kun oltiin syömässä mieheni mummon luona ja mieheni 13-vuotias pikkuveli alko kiukutteleen ettei nää tv:tä omalta paikaltaan ruokapäydässä.Minun paikaltani näkee tv:n ja kaikkeen kiukutteluun kyllästyneenä kysyin kiukkusesti että menetkö minun paikalleni istumaan vai et.Pikkuveli suuttu ja lähti huoneesta,veljeni äiti ja mummo meni perässä suostuttelemaan häntä takaisin ruokapöytään.Meitä jöi istumaan minä,mieheni ja appiukko.Mieheni pikkusisko tuli ja kysyi että mikä tota vaivaa ja minä kerroin,naureskelimme siinä jotain veljelle ja appiukkoni sanoi että pidä sinäkin jo pääs kiinni,siis minule.Loppu ateria oli vaivaitunut ja me lähdettiin pian kotiin.Nyt ollaan sitten oltu vähän tekemisissä mieheni vanhempian kanssa.
Eilen meidät kutsuttiin taas syömään mummolle ja ajateltiin mennä myöhemmin,ilmotettiin mummolle kyllä.Anoppi tästä suivaantu ja nyt kun puhuttiin puhelimessa alko syytteleen minua kaikesta.Minulle voi sanoa noin koska komensin hänen lastaan jolla on murrosikä ja täytyy ymmärtää että sillon kiukutellaan.Sanoin etten komentanut vaan kysyin istumapaikasta,hoki vaan että komensin.Sanoi minulle että normaalissa perheessä(minulla ei ole)sanotaan välillä pahasti ja se unohdetaan,aivan mutta jos minä sanoisin appiukolleni etää pidä pääs kiinni niin siitä tulis kauhee sota.Koska minulla ei ole perhettä haluan kuulemma erottaa mieheni omastaan.Yritin selittää ettei asia ole niin,mutta anoppi lakoi itkeä puhelimessa ja sanoi ettei voi puhua.Itselle tuli paha olo.😳
Myönnetään etten olisi saanut sanoa niin kiukkuisesti,mutta mieheni pikkuveljellä ei ole minkäänlaista kuria ja joskus ei vaan jaksa kuunnella turhanpäiväistä kiukuttelua varsinkin noin tyhmästä aiheesta.Ehkä suutuin pienestä,mutta mieheni loukkaantui siitä myös,hänellä ja isällään on ennestään huonot välit.
Kertokaa mielipiteenne;Olinko lapsellinen ja yksin syyllinen?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.