Anopin ja anopin suvun kiusaamisen kohteena

Anopin ja anopin suvun kiusaamisen kohteena

Käyttäjä kirsi67 aloittanut aikaan 04.01.2009 klo 15:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirsi67 kirjoittanut 04.01.2009 klo 15:15

Olen kovasti pohtinut mieheni perheen ihmeellistä tapaa.Miestäni kontrolloidaan monin tavoin ja minut yritetään laittaa samaan kaavaan.En suostunut ja sain sitten turpiini oikein kunnolla.Asia menossa käräjille.Anoppi sanoi minulle suoraan, että hän haluaa määräillä.Minä sanoin suoraan ettei onnistu.Jaksoin kolme vuotta ja sitten lopetin jaksamisen eli käytännössä en enää mennyt puhelimeen enkä kylään.Mieheni nyt välikädessä.

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 06.01.2009 klo 12:37

Hei,

Vaikuttaapa tilanteesi tosi hankalalta! Miehesi on joutunut kasvamaan tuollaisessa ympäristössä ja pitänee luultavasti monia asioita "normaaleina". Sinulta vaaditaankin aikamoista pinnaa "poisopettaa" tuollainen alistuminen yms. käytös. Vahvuutta pitää omat rajat. Voimia taisteluun. 🙂👍

Käyttäjä kirsi67 kirjoittanut 15.02.2009 klo 14:11

Mieheni ei todellakaan tajua.Kai niin aivopesty vai onko vielä siinä vaiheessa kuin pieni lapsi,että vanhemmat ovat lähes jumalia, eivätkä koskaan tee mitään väärin?Sanoin miehelleni, että en koskaan tule valitsemaan anoppia ennen omaa poikaani.Onhan hän mulle vieras ihminen ja tehnyt pahaa.En ymmärrä miten mua voisi edes laittaa tuollaiseen valintatilanteeseen?Anoppini määrännyt ettei muut suvusta saa käydä meillä kylässä.??? Ihan sama mulle.Moni tuttavani ihmetellyt,jotka tuntevat anoppini, että miten voi noin "mielenvikainen" ihminen määrätä noin montaa ihmistä?Vai eikö kukaan uskalla laittaa vastaan huudon pelossa?Mulla käy sääliksi niitä ihmisiä.Alkaako sitten vasta muulla suvulla oikea elämä, kun tästä anopista aika jättää?En ymmärrä.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 17.02.2009 klo 09:46

En usko, että kokonaan uusi ja onnellinen elämä, vaan sieltä suvun joukosta nousee joku "johtotähti", sillä joka sukupolvella on ne omat "anoppinsa".