Jep, olen uusi täällä ja nyt tuntui että haluan purkaa tätä pahaa oloa johonkin. Mies ei ymmärrä/halua ymmärtää eikä mulla ole oikeen ketään ystävääkään, jonka niskaan tätä viittis kaataa. Mutta täällähän sitä ollaan kai enemmän tai vähemmän samassa veneessä, joten täältä tulee. ☹️
Mulla on siis perhe: 1- ja 3-vuotiaat pojanvesselit (jotka kai olisvat suloisia, jos itellä ei ois näin paska olo) ja avomies. Oon ollu vaihtelevasti alakuloinen ja masentunut jo kaks ja puol vuotta. Tällä hetkellä käyn terapiassa noin kerran viikossa ja syön mielialalääkkeitä. 😟 Tällä viikolla oli syyslomaa koulusta ja mun vanhemmat oli meillä käymässä. Viikko menikin kivasti, kun ei tarttenu välittää suuremmin penskojen hoidosta: riitti kun ”esitti” olevansa äiti ja laittoi ruokaa pesueelle ja oli edes joskus leikkivinään muksujen kans ja näytti kohtuullisen ilosta naamaa. Päivät sai käyä omilla juoksuillaan (ts. shoppailemassa tai missä tahansa mutta ei kotona) kun mummo ja vaari hoiti mielellään poikia 😉 Tänä aamuna ne sitten lähti takaisin kotiinsa ja arkihelvetti kumautti täysillä naamaan. Kulissit sai pudottaa alas, mutta myös viikon helppous katosi saman tien. Mikään ei jaksais kiinnostaa ja kaikki vaan ahistaa. Niin miljoona asiaa tekemättä (en saanu mitään aikaseks vaikka vanhemmat olikin täällä lapsenlikkoina) enkä ees tiedä mistä pitäis alottaa 😭 Ja toisekseen: kun ei ees kiinnosta alottaa 😠 Tää on vaan yhtä helvettiä tää elämä!! (Siis mikä elämä??? Ei tää mitään elämää ole!) Aamulla oli terapiakin, mutta sekään ei auttanu mitään tähän ahistukseen… ☹️
Tiedän, että kai on jossain muitakin joilla ahistaa ja jotka tuntevat olevansa huonoja äitejä, mutta silti tää tuntuu niin KAMALALTA. 😝 Oisko vinkkejä tai ees lohdun sanoja….???😑❓