Olemme olleet mieheni kanssa 8vuotta naimisissa, ja 10 vuotta on kokonaisuudessaan yhteistä taivalta takana. Ja kaksi ihanaa poikaa.
Nyt pariviikkoa menty tuskaisissa oloissa. Minun osalta, tai ainakin se tuntuu siltä. Mieheni jäi kiinni Viestittelyssä toisen naisen kanssa jossa selvisi että heillä oli kerran ollut läheinen hetki. Ei pettämistä. Asia johti siihen että mieheni ilmoitti minulle että ei tiedä haluaako jatkaa. Muserruin.
Toinen nainen vetäytyi kuvioista heti pois. Lopulta mieheni viikon jälkee varmisti minulle että haluaa jatkaa. Sovimme että nyt panostamme ja puhumme, olemme avoimia. Viikko menikin välissä hyvin. Olin onnellinen ja aloin luottamaan että saamme kaiken toimimaan ja pelastettua.
Sitten tuli viikonloppu joka tuhosi kaiken. Olimme juhlissa jossa ajauduimme riitaan ja sen seurauksena mieheni otti asioissa takapakkia ja perääntyi. Nyt tilanne on pahempi mitä ennen ja tunne on varma että tämä ei tästä enää jatku.. itseäni ahdistaa ja saan itkukohtauksia. Tämän viikon lopulla nyt mieheni kertoo minulle lopullisen päätöksen mutta itse tiedän sen jo olevan ero. Tämä tuntuu tuskalliselta ja minut rikki repivältä. Rakastan miestäni todella paljon ja olen sen hänelle kertonut ja että en halua erota. Mutta hänen käytös minua kohtaan on kylmä ja tunteeton. Tuntuu että rakkaus on loppunut ja hän vain miettii enää miten ilmoittaa minulle erosta. Tänään hän kertoi puhelimessa tuntevansa meidän välillä vain kuilun ja kaiken muun puuttuvan. Ei enää mitään voimakkaita tunteita minua kohtaan. Ja että hän on tainnut luovuttaa. Murruin täysin. Nyt ahdistus kasvaa ja minä itken menetettyä liittoa ja kaipaan läheisyyttä jota en enää saa. Muutos tulee eron myötä olemaan valtava ja sekin osaltaan aiheuttaa pelkoa ja ahdistusta. En haluaisin päästää irti ja luopua, mutta minun taitaa olla pakko.