Aallokkoliikettä pettämisen jälkeen
Olen tavattoman väsynyt itseeni ja siihen etten saa mieltäni kuriin. Pariin topiikkiin olen kertonut omasta tilanteesta eli mies petti minua panemalla puolituttuaan kerran. Asia jäi siihen ja tuli myöhemmin ilmi ja sen jälkeen olenkin elänyt aallonharjalta pohjalle. En ole pystynyt puhumaan asiasta ystäville enkä kenellekään muullekaan ja varmaan siksi tämä onkin niin hankalaa. Mies ei halua asiasta puhua, hänestä aihe on käsitelty ja tokihan me sitä puimmekin aluksi. Tiedostan kyllä senkin ettei se vatvomalla muuksi muutu, mutta….Koen ihan hirvittävää luottamuspulaa häntä kohtaan ja silti rakastan. Avioliitto on kuitenkin silmissäni menettänyt tarkoituksensa ja koen hänen lytänneen koko liiton mitättömäksi. En haluaisi edes seuraavaa hääpäivää juhlia,en koe siinä mitään pyhää enää. En vain VOI käsittää miten voi muka sanoa rakastavansa ja tehdä noin?? Ehkä se on se isoin juttu mulle. .en pysty ymmärtämään. Tunnen edelleen kaikkea rajusta vihasta ja inhosta rakkauteen. Ajattelen asiaa päivittäin ,en osaa päästää irti. Auttakaa!